Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gamen met mijn setup, ik wil niet investeren in een PS5
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de 800/900 kosten exclusief videokaart. dat word paar maandjes wachten maar heb een kaart thuis liggen zodat ik iniedergeval vooruit kan, ik wil dus al wel de rest bestellen. is dat verstandig volgens jullie?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee momenteel niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb een lijstje gemaakt en deze is als volgt:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen bepaalde merk voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag alles wit hebben, ook hou ik van rgb en ik wil er waterkoeling inzetten.
Ga je overklokken?
ik ben niet voor plan om te overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag advies willen over mijn lijstje, passen de componenten goed bij elkaar en zijn ze wel goed uitgekozen of zijn er andere betere alternatieven.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gamen met mijn setup, ik wil niet investeren in een PS5
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de 800/900 kosten exclusief videokaart. dat word paar maandjes wachten maar heb een kaart thuis liggen zodat ik iniedergeval vooruit kan, ik wil dus al wel de rest bestellen. is dat verstandig volgens jullie?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee momenteel niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb een lijstje gemaakt en deze is als volgt:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Moederborden | MSI MPG B550 Gaming Plus | € 145,39 | € 145,39 |
1 | Behuizingen | Lian Li LANCOOL II Wit | € 115,- | € 115,- |
1 | Waterkoeling | DeepCool Gamer Storm Castle 240EX Wit | € 104,90 | € 104,90 |
1 | Ventilatoren | Cooler Master MasterFan MF120 Halo White Edition, 120mm | € 14,- | € 14,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C18D-16GTZN | € 119,38 | € 119,38 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) (EU-model) Zwart | € 84,90 | € 84,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,90 | € 105,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 888,47 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen bepaalde merk voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag alles wit hebben, ook hou ik van rgb en ik wil er waterkoeling inzetten.
Ga je overklokken?
ik ben niet voor plan om te overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag advies willen over mijn lijstje, passen de componenten goed bij elkaar en zijn ze wel goed uitgekozen of zijn er andere betere alternatieven.