Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MagniArtistique
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 08-09 13:58
coelho schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:35:
[...]

Gisteren is het aandeel omhoog gehyped, van 2.09 naar 2.81 (en zelfs 3.30 nabeurs). De YoY cijfers zijn erg goed, de CEO had echter bij de Q3 cijfer-persconferentie iets hoger ingezet, met name in het aantal verkochte machines in Q4. Dat zouden er minimaal 30 zijn en zijn er uiteindelijk 28 geworden. Dit met 2 sales people, ze hebben er sinds deze maand 5 en aan het eind van Q1 willen ze aan 10 zitten.

Ook moet je je voorstellen dat de aanschaf van een machine van een ton iets is dat de nodige krabbels nodig heeft in het ziekenhuis voordat tot aanschaf overgegaan kan worden. De COVID-situatie kan daar aardig vertragend in werken weet ik uit ervaring in Nederland. Dat zal in de USA niet veel anders zijn. Het is daarom een investering om long in te gaan en je niet blind te staren op een of twee machines meer of minder. Het feit dat vandaag met gemak de 2.30 gehouden wordt (10% hoger dan het slot van maandag) zegt mij dat er nog steeds een uptrend in zit.
In x150. Eens kijken hoe goed die zich ontwikkelen. Wat zijn de kansen dat zo'n patent overseas aangekocht wordt en ineens een boost krijgt van hier tot tokio? Lijkt me dat zo'n sepsis patent goud waard is en ieder ziekenhuis wel zon ding wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:35
Poef, Trivago schiet ook even 100% omhoog. Wat een gekkigheid allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:15

Tuxie

En WeL nU!

De beurs is volatieler dan crypto op het moment 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odeklontje
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Sjurm schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:41:
Poef, Trivago schiet ook even 100% omhoog. Wat een gekkigheid allemaal
Even serieus. Wie was het? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 18:20

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Slow-chat-topics zijn inderdaad gewoon niet de bedoeling. Net zo min als het de bedoeling is om het beleggingstopic naar slow-chat over te gaan.

[ Voor 77% gewijzigd door Ardana op 27-01-2021 19:54 ]

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.