De laatste maanden heb ik eigenlijk amper nog games op disc gespeeld, maar alles digitaal. Nu wilde mijn vrouw gisteren een DVD kijken en ging er dus voor de eerste keer in maanden een schijfje in de lezer. In ons oude huis kon ik me verschrikkelijk storen aan de humm van een schijfje, zelfs de externe HDD is met een verlengde kabel op de grond achter de kast terecht gekomen om het geluid te stoppen. Nu hebben we een nieuw huis, nieuw TV meubel, en met een doekje onder de externe HDD was eigenlijk alles wel goed te doen. Maar nu er weer eens een schijfje in de Xbox One X ging... Vanaf de bank hoor je amper dat de schijf draait, dat is prima, maar loop ik vervolgens langs het TV meubel hoor ik 'm brommen tot in de keuken. Xbox even optillen van de plank en de zoem is weg.
Oftewel: ik wil m'n Xbox decouplen van het TV meubel. Heeft iemand tips?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Xbox One X
TV meubel is een hangend Besta meubel van IKEA
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Microvezel doekje onder de externe HDD haalt het geluid daar volledig weg zonder de schijf te oververhitten
Xbox optillen van de plank haalt het gezoem weg, maar is in het dagelijks gebruik niet praktisch
Oftewel: ik wil m'n Xbox decouplen van het TV meubel. Heeft iemand tips?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Xbox One X
TV meubel is een hangend Besta meubel van IKEA
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Microvezel doekje onder de externe HDD haalt het geluid daar volledig weg zonder de schijf te oververhitten
Xbox optillen van de plank haalt het gezoem weg, maar is in het dagelijks gebruik niet praktisch