Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wifi problemen oplossen met Deco M9?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• harley2009
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 20-06 22:08
Ik zou hier graag in de topic een vraag willen stellen over deTP-Link Deco M9 . Ik heb een woning met 1 verdieping. Wifi boven is niet bepaalt geweldig.
Nu wil ik dat gaan verhelpen om een TP-Link Deco M9 aan te schaffen. (kabels trekken is geen optie).

Ik heb een asus RT_AC66U, Ik wil daar de hoofd Deco op aansluiten, vervolgens 1 in de keuken en 1 boven. Als ik het filmpje zie is dat hoe het zou moeten.
Maar gaat het als ik de TP-Link Deco M9 koop mijn wifi signaal probleem oplossen!.

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:23

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@harley2009 ik heb je vraag afgesplitst van [Deco M9] Ethernet backhaul, aangezien het daar nogal offtopic was.

Verder kunnen we op dit moment weinig zinnigs zeggen. Wifi bereik ligt aan een hoop factoren, zoals:
- Formaat van je huis
- Materiaal (binnen) muren
- Locatie van de Deco's

Kortom, zou je je openingspost even willen aanpassen?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True