Toon posts:

negatieve review na 3 maanden, zonder het product te hebben

Pagina: 1
Acties:

• Gladiator5
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 17-09 14:38
Ik zit hier een beetje dubbel mee.

Ik sloot een deal, gegevens werden uitgewisseld, en ruim 2 weken daarna, geen enkele reactie mogen ontvangen. Kort gezegd, wekt dit 0 vertrouwen op.

Ik geef de koper een negatieve review hierdoor.

nu (ruim 3 maanden daarna), komt er ineens een negatieve review mijn kant op, wat totaal niet klopt(wat ook te zien is via dm's)

Valt hier iets tegen/mee te doen? of moet ik die ene negatieve review maar accepteren?

• Henshin
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 26-09 18:37
Ik heb dezelfde vraag omdat ik in een vergelijkbare situatie zit. De betreffende tweaker geeft mij 1-sterren feedback op basis van enkel wraakgevoelens terwijl hij de aanstichter is en daarnaast mij ook nog eens beledigt. Verschil is wel dat in mijn geval zeker is dat de verkoper het aan een ander heeft verkocht, vermoedelijk omdat die er een hogere prijs voor heeft ontvangen.

Een reactie van een moderator zou welkom zijn.

[Voor 22% gewijzigd door Henshin op 28-01-2021 18:32]

Mijn hardware aanbiedingen: https://tweakers.net/gallery/248568/aanbod/

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 26-09 18:03

Woont in Helsinki

• Gladiator5
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 17-09 14:38
@Intelligo
Deze heb ik gelezen, voordat ik hier me reactie plaatste.

Je snapt dat ik toch nooit een overeenkomst ga krijgen met deze persoon?
Dat is ook de reden waarom ik het hier plaats.

En alle berichten zijn voor jullie in te lezen

• Henshin
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 26-09 18:37
Gladiator5 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 21:02:
@Intelligo
Deze heb ik gelezen, voordat ik hier me reactie plaatste.

Je snapt dat ik toch nooit een overeenkomst ga krijgen met deze persoon?
Dat is ook de reden waarom ik het hier plaats.

En alle berichten zijn voor jullie in te lezen
Idem dito. De persoon waar ik mee te maken heb reageert nogal (onterecht) respectloos naar mij. Ik vind dat niet passend op een platform zoals Tweakers. Of is dat hier toegestaan?

Mijn hardware aanbiedingen: https://tweakers.net/gallery/248568/aanbod/

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 07:58
Volg in die link even het stappenplan.
Dus even doen wat er gevraagd is onder werkwijze. Niet alles kun je doen uiteraard, maar wat je wel kan doen, gewoon even in het topic plaatsen. Mits het topic op de juiste plek staat. Dat heb ik niet gecheckt.

Ofwel topic heb je, en wat daar staat met de reden waarom het gewijzigd/verwijderd moet worden.

Je hebt geen overeenkomst. De modjes kunnen de DM's zien en dus ook de communicatie.
Lijkt me dat voor beiden wel de reviews verwijderd zal worden omdat er geen overeenkomst is.

Maar, er is nog geen mod die hier gereageerd heeft. Dus daar zul je even op moeten wachten.

• WEBGAMING
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 09:52
Als je de deal gesloten hebt, en er zijn zelfs gegevens uitgewisseld, is er toch gewoon een overeenkomst ontstaan? Die word niet nageleefd door de tegenpartij, maar dat verandert niets aan dat feit.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee