Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tonen van reviews in menu

Pagina: 1
Acties:

• Luchen6
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 08-06 14:46
Ik ben ingelogd en bekijk het forum via tablet.
Landscape zie ik nieuws, reviews, pricewatch vraag&aanbod forum meer.

Draai ik naar portrait, dan wordt revieuws niet getoond. Ververs ik de pagina, dan wordt reviews wel getoond. De optie meer komt daardoor op de volgende regel te staan, grijs op wit en dus bijna niet te zien. Bij scrollen blijft meer in de tekst staan.

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 21:46

crisp

Devver

Pixelated

Zie ook [A-B test?] Nieuwe Pricewatch header - je cache een keer legen zou het moeten oplossen :)

Intentionally left blank

• Luchen6
Het menu springt nog wel een beetje, maar het is wel beter. Alleen meer en mijn naam (slechts 7 letters) staan een beetje door elkaar. Voor mij is dat teen probleem. Kun je niet een van de menu opties verschuiven naar meer? Of de opties rechts met het belletje en berichten en vergelijk verplaatsen? Die zet je dan bv. Bij de opties van de gebruiker?

Overigens viel het gele belletje wel goed op.

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 21:46

crisp

Devver

Pixelated

Luchen6 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 09:29:
Het menu springt nog wel een beetje, maar het is wel beter. Alleen meer en mijn naam (slechts 7 letters) staan een beetje door elkaar. Voor mij is dat teen probleem. Kun je niet een van de menu opties verschuiven naar meer? Of de opties rechts met het belletje en berichten en vergelijk verplaatsen? Die zet je dan bv. Bij de opties van de gebruiker?

Overigens viel het gele belletje wel goed op.
Ja, we weten dat het menu op bepaalde resoluties eigenlijk nu wat te krap is. Als we deze test bij succes gaan uitwerken naar een permanente oplossing dan zullen we daar wat meer aandacht aan gaan geven :)

Intentionally left blank

• Luchen6
Ok, succes!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True