Beste redactie,
@WoutF @Olaf @arnoudwokke Ik heb het al eens eerder genoemd maar helaas nog niet verbeterd. Dit gaat niet alleen over premiumartikelen, vandaar een apart topic. Maar als in de intro van een artikel bepaalde vragen worden gesteld, kunnen de antwoorden op die vragen dan terug komen in de conclusie? Dit is vrij basaal tekstschrijven. Bijv laatst weer:
Ik vind dit niet ok: als je een artikel begint met bepaalde vragen en deze vragen aan het eind niet met een duidelijk antwoord komen. Kan de redactie op dit punt misschien worden bijgeschoold?
@WoutF @Olaf @arnoudwokke Ik heb het al eens eerder genoemd maar helaas nog niet verbeterd. Dit gaat niet alleen over premiumartikelen, vandaar een apart topic. Maar als in de intro van een artikel bepaalde vragen worden gesteld, kunnen de antwoorden op die vragen dan terug komen in de conclusie? Dit is vrij basaal tekstschrijven. Bijv laatst weer:
Voor mensen die snel een artikel willen skimmen worden deze vragen in de conclusie helemaal niet beantwoordt. reviews: Vliegensvlug weer vol - Hoe we telefoons steeds sneller kunnen laden . Is het inderdaad onveilig? Is het inderdaad slecht voor je accu?Daarbij kun je nogal wat vragen hebben. Want een telefoon laden met bijvoorbeeld 65W of 66W, een vermogen dat je eerder verwacht bij een laptop bijvoorbeeld, hoe kan dat en hoe kan dat veilig? Is dat slecht voor de accu op de lange termijn?
Ik vind dit niet ok: als je een artikel begint met bepaalde vragen en deze vragen aan het eind niet met een duidelijk antwoord komen. Kan de redactie op dit punt misschien worden bijgeschoold?
[ Voor 10% gewijzigd door CyberMania op 23-01-2021 13:16 ]