Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Te laat
Trouwens mocht je er nog een willen:
[topic=204865]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
en als ie daar nou 's niet staat?Op dinsdag 14 augustus 2001 00:26 schreef Traag het volgende:
Ik sluit zeker niet te snel topics... als jij een keyboard van logitech zoekt, ga jij dt toch ook niet aan de bakker vragen?? Nee, dan kijk je op www.logitech.com
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Dan hobbel je naar een zoekmachine, zoals op t.net of zoals googleOp dinsdag 14 augustus 2001 00:28 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
en als ie daar nou 's niet staat?
Bericht hierboven
Dan mail je logitech gewoon even.Op dinsdag 14 augustus 2001 00:28 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
en als ie daar nou 's niet staat?
Die weten beter wat ze in hun assortiment hebben dan wij tweakertjes.
Kunnen dan meteen vertellen of die met draad wel ooit uit word gebracht.
ehm ja?Op dinsdag 14 augustus 2001 00:29 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Dan hobbel je naar een zoekmachine, zoals op t.net of zoals google(denk ik dan)
wat moet je dan intikken?
'waar koop ik dit logitech toetsenbord' ofzo?
oke... ik geef toe, gezien het feit dat het betreffende toetsenbord vrij nieuw is dat ook weinig tweakers er waarschijnlijk van weten en dat ie beter de pricewatch had kunnen checken.
maar als ie de versie met draad zocht en niet wist dat ie er niet was en dat ook niet kon uitzoeken want op logitech.com staat dat hele toetsenbord niet, vind ik dat topic geen UTFS topic....
Ja duh echt niet. lees effe goed dan.Op dinsdag 14 augustus 2001 00:35 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
jaja
dat is onzin. bijna half got gaat over hardware, dus alle hardware gerelateerde vragen moeten maar via de fabrikant gaan voortaan? Dus categorie 'Hardware' kan gesloten worden jongens!
ik bedoel als je je afvraagt of iets te krijgen is van een fabrikant dan kun je ze toch gewoon effe mailen.
Heeft echt niets met categorie hardware te maken. is gewoon gezond verstand.
okOp dinsdag 14 augustus 2001 00:37 schreef Vae_Victis het volgende:
[..]
Ja duh echt niet. lees effe goed dan.
ik bedoel als je je afvraagt of iets te krijgen is van een fabrikant dan kun je ze toch gewoon effe mailen.
Heeft echt niets met categorie hardware te maken. is gewoon gezond verstand.
Verwijderd
Je hebt meerdere soorten vragen...Op dinsdag 14 augustus 2001 00:43 schreef Revolution het volgende:
Sinds wanneer verwijzen we vragen door naar Google? Ik dacht dat GoT daar juist voor bedoeld was...
Sommige zijn gewoon sneller beantwoord als je er op een andere plek naar kijkt.
Dit zijn vaak de "rtfm" en "utfs" vraagjes, maar natuurlijk ook de vraagjes waarbij er een complete website over is.
Logitech probeert allerlei keyboards aan de man te brengen, dat doen ze onder andere via een website, waar ze dus (al?) hun producten aan de man proberen te brengen...
Uiteraard kan er es iets niet staan.
Dat kan betekenen dat ze het niet, nog niet of niet meer maken...
Dan zou je het hier kunnen vragen of even een mailtje naar logitech kunnen sturen.
En traag. Hij bestaat wel alleen zoek ik hem in het zwart.
Gezocht!
Router
Waarom heb ik dan binnen 1 minuut deze link gevonden ? http://www.logitech.com/cf/about/contact.cfm Op elke pagina staat ie hoor "CONTACT US". En als je die klikt dan zie jeOp dinsdag 14 augustus 2001 00:14 schreef thedolf het volgende:
ik heb het over mijn topic
er staat duidelijk dat ik de versie MET DRAAD zoek.
Dus niet de cordless.
Dus die opmerking van traag van UTFS is zeer onterecht
Daar staan alle support en info e-mail adressen en, de adressen van alle logitech vestigingen.Can we help you with:
Investor Relations
Please send us a message with your name and address, specifying what you're interested in.
Customer Support
Send an email or find the phone number or additional information to the nearest Logitech Customer Support Group.
Jobs
We have available job listings here and you can also e-mail us your resume.
New Business Ventures
For product or technology submissions, click here for more information.
Offices Worldwide
Find addresses and phone numbers for Logitech offices worldwide here.
Contact Webmaster
Please send your comment to our webmaster.
En zo vind je het adres van logitech benelux
Dus WEL UTFS, die van logitech. Als je de tijd die je gebruikte om hier te zeuren had aangewend om te zoeken op logitech.com had ik nu niet *mijn* tijd aan jou hoeven verspillen.Benelux (B, LUX, NL)
Logitech Benelux
Bedrijvenpark Lindenholt
Kerkenbos 1045
NL-6546 BB Nijmegen
+31 (0)24-372 44 49 Trade Sales Enquires
+31 (0)10-243 88 97 Product Information
+31 (0)10-243 88 98 Technical Help
Buiten dat is het ook nog zo dat topics die alleen interessant zijn voor de topicstarter worden geweerd. http://gathering.tweakers.net/forum/faq
2 goede redenen voor dat slotje, dus als ik jou was zou ik mijn excuus aan traag aanbieden !
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
ja.. dit is natuurlijk waardeloos.. zo heb je nix aan gotOp dinsdag 14 augustus 2001 00:43 schreef Revolution het volgende:
Sinds wanneer verwijzen we vragen door naar Google? Ik dacht dat GoT daar juist voor bedoeld was...
Het komt regelmatig voor dat andere sites al wel nieuws hebben over bepaalde producten en wij niet, niet alles is ook echt zo interessant dat het bij ons op de FP komt. Daarom is het soms erg handig om een zoekmasjien als google te gebruiken, er zijn altijd sites die zich helemaal focussen op bepaalde producten en vaak kan je daar dan iig terugvinden of dat product uberhaupt komt of niet.Op dinsdag 14 augustus 2001 13:11 schreef Wimo. het volgende:
[..]
ja.. dit is natuurlijk waardeloos.. zo heb je nix aan got
Zo zou er zomaar een site kunnen zijn als:
http://www.keyboard.com
of
http://www.keyboard-resources.com
waar ze dit soort info hebben.
Bericht hierboven
Hmmm.. kom je weinig in W&G zeker... trouwens, voor iemand die het gat in de markt zoekt.. begin met het geven van 1-daagse cursussen 'hoe en wat zoeken en vinden op internet'. Wanneer ik mensen trouwens naar Google stuur dan krijgen ze regelmatig een complete url waarbij de eerste hit meteen raak is.. mensen zijn vaak alleen wat lui aangelegd.Op dinsdag 14 augustus 2001 00:43 schreef Revolution het volgende:
Dan kan je natuurlijk ook gewoon iemand bovenstaande tips geven en dan is ie gelijk geholpen.Op dinsdag 14 augustus 2001 13:44 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Zo zou er zomaar een site kunnen zijn als:
http://www.keyboard.com
of
http://www.keyboard-resources.com
waar ze dit soort info hebben.
Ja tuurlijk kan dat, maar als ie ipv hier z'n vraag te posten had gedaan wat ik heb gedaan - goed naar logitech.com kijken - dan had een antwoord op al z'n vragen gehad.Op dinsdag 14 augustus 2001 16:47 schreef Blindfold het volgende:
[..]
Dan kan je natuurlijk ook gewoon iemand bovenstaande tips geven en dan is ie gelijk geholpen.
sim-pel
Verwijderd
Als jullie nou ,net als de price-watch, een info-watch maken, kunnen we daar de dubbele reviews plaatsen.Op dinsdag 14 augustus 2001 13:44 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Het komt regelmatig voor dat andere sites al wel nieuws hebben over bepaalde producten en wij niet, niet alles is ook echt zo interessant dat het bij ons op de FP komt.
Wij willen toch alle tweakers helpen!?!?
Over helpen gesproken, Traag was weer snel en is van mening dat, als je een medetweaker wilt helpen, je dat bij een uitzendbureau moet gaan opgeven.
[topic=205122]
Nee, gezellig is anders, behulpzaamheid wordt niet gewaardeerd en owee als de thread er de minste schijn van heeft niet te mogen.
Hoeveel minpunten heeft me dit relaas opgeleverd? Of wordt ik nu al bij stoute usertjes gezet? Hebben jullie een hoek waarin ik moet gaan staan?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Kijk, en dat is nu een mededeling waar je wat aan hebt...Op dinsdag 14 augustus 2001 18:56 schreef Traag het volgende:
GoT is een techforum en niet een uitzendburo of een banenmarkt. Als je jezelf wilt aanbieden als CAD tekenaar, zit je hier gewoon aan het verkeerde adres
Maar opmerkingen als:
worden denk ik niet altijd even begripvol opgevat...we zijn hier geen uitzendburo
Het is wat kort door de bocht...
Topic voldoet niet aan criteria --> sluiten...
Da's niet verkeerd, zo moet het dus ook, maar een uitleg zoals jij die er in eerste instantie neerzet, zal enig onbegrip in de hand kunnen werken...
Als je dus dat (kleine) verhaaltje erbij had gezet, dan denk ik dat het heel anders overkomt...
Ergo: Traag sluit niet te snel, maar het is een kwestie van attitude...
just my 2 cents...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
True. Ik kan mezelf wel heel goed voorstellen, dat het na zoveel topics, je gaat vergeten dat het voor jouw de zoveelste is, maar voor de bezoeker pas 1 van de weinige keren is.Op dinsdag 14 augustus 2001 20:42 schreef brammus het volgende:
[..]
Kijk, en dat is nu een mededeling waar je wat aan hebt...
Maar opmerkingen als:
[..]
worden denk ik niet altijd even begripvol opgevat...
Het is wat kort door de bocht...
Topic voldoet niet aan criteria --> sluiten...
Da's niet verkeerd, zo moet het dus ook, maar een uitleg zoals jij die er in eerste instantie neerzet, zal enig onbegrip in de hand kunnen werken...
Als je dus dat (kleine) verhaaltje erbij had gezet, dan denk ik dat het heel anders overkomt...
Ergo: Traag sluit niet te snel, maar het is een kwestie van attitude...
just my 2 cents...
Een Mod die veel doet en daarbij altijd vriendelijk keurig, netjes en beleefd blijft is denk ik een utopie. We zijn met z'n alleen een partij mensen. Ik denk dat we in dat besef (meer) rekening met elkaar gehouden moet worden.
En beter naar elkaar geluisterd kan worden.
Eigenlijk hoor ik steeds hetzelfde als het om (teveel/onterechte/../..) sloten gaat. Steeds wel in een ander jasje.
Een Slotje kun je gewoonweg niet 'op tijd' plaatsen. Je bent OF te vroeg, OF te laat. En een goeie sluittekst is ook niet altijd te bedenken.
Iedereen maakt fouten. Zolang je er van leert (/probeert te leren) is er niets aan de hand, geef elkaar de ruimte en de tijd om dit te doen
Verwijderd
Ik ga zelf binnenkort ook eens aan de gang om zo eenvoudig mogelijk een linkje naar de search te fabriceren, zonder telkens weer al die zooi in te gaan typen
Dat UTFS daar wordt je gewoon gek van, geef dan minstens een linkje plus een vriendelijke
Nee, daar houd _ik_ persoonlijk niet van. Ik vind het wel 'persoonlijk' staan als je 'iets' on-topics in je reactie gebruikt, desnoods met een luchtige opm.Op dinsdag 14 augustus 2001 21:31 schreef Cheatah het volgende:
Misschien moet een mod eens voor zichzelf templates gaan maken, standaard antwoorden waar je weinig aan hoeft te editen.
Verwijderd
[off-topic] Standaard tekst met random smiley?Op dinsdag 14 augustus 2001 21:34 schreef Jaymz het volgende:
Nee, daar houd _ik_ persoonlijk niet van. Ik vind het wel 'persoonlijk' staan als je 'iets' on-topics in je reactie gebruikt, desnoods met een luchtige opm.
[ontopic] Sommige moderators lijken niet in staat te zijn redelijke zinnen te bouwen van de reden tot het sluiten van een topic
Dus mijn slotjes zijn foutenOp dinsdag 14 augustus 2001 21:27 schreef Jaymz het volgende:
Iedereen maakt fouten. Zolang je er van leert (/probeert te leren) is er niets aan de hand, geef elkaar de ruimte en de tijd om dit te doen
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Ik denk dat de laatste paar reply's meer een beetje over moderators in het algemeen gingen, niet over Traag als individu.Op dinsdag 14 augustus 2001 21:48 schreef Traag het volgende:
Dus mijn slotjes zijn fouten![]()
De meeste slotjes zijn sowieso terecht denk ik, en als iemand het oneens is dan is er Lieve Adjes, wat mij betreft moet een topicstarter of een andere user maar gewoon komen vertellen waarom het topic weer open zou moeten.
Hierbij moet het uiteraard gaan over het topic zelf, dat een mod teveel slotjes uitdeelt is niet genoeg reden om een topic weer te openen, een goed argument met betrekking tot het topic zelf is dat wellicht wel.
thedolf is gewoon omgekeerd generaliserend, hij noemt één topic, maar stelt dat in het algemeen Traag teveel topics sluit.
Dit slaat dus gewoon nergens op, tenzij thedolf met wat meer argumenten aankomt.
Dat hij zich misschien door het sluiten van zijn topic in het kruis gegrepen voelt had niet moeten leiden tot zo'n ongefundeerde mening als: 'Traag sluit te snel topics'
Nee !!! Waarom moet ik mijn goeie tijd opofferen aan een of andere sukkel die weigert:Op dinsdag 14 augustus 2001 21:31 schreef Cheatah het volgende:
Misschien moet een mod eens voor zichzelf templates gaan maken, standaard antwoorden waar je weinig aan hoeft te editen.
Ik ga zelf binnenkort ook eens aan de gang om zo eenvoudig mogelijk een linkje naar de search te fabriceren, zonder telkens weer al die zooi in te gaan typen
Dat UTFS daar wordt je gewoon gek van, geef dan minstens een linkje plus een vriendelijke
-de faq te lezen
-een search als google te gebruiken
-hier eens de GoT search te gebruiken
Soms dan wil ik best iemand helpen, maar het zou toch bespottelijk zijn als dat een verplichting zou worden ?
Verwijderd
[edit]
Ik probeer tegenwoordig nog een vriendelijke verwijzing naar de search enzo te maken, anderen moeten doen waar zij zin in hebben, zolang ze maar geen UTFS of Search
Hier heb ik zelf ook al aan gedacht. Maar als je dan een mail wilt sturen dan heb je daar een serienummer van een logitech product voor nodig (die ik niet heb)Op dinsdag 14 augustus 2001 09:44 schreef zeef het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan binnen 1 minuut deze link gevonden ? http://www.logitech.com/cf/about/contact.cfm Op elke pagina staat ie hoor "CONTACT US". En als je die klikt dan zie je
[..]
Daar staan alle support en info e-mail adressen en, de adressen van alle logitech vestigingen.
En zo vind je het adres van logitech benelux
[..]
Dus WEL UTFS, die van logitech. Als je de tijd die je gebruikte om hier te zeuren had aangewend om te zoeken op logitech.com had ik nu niet *mijn* tijd aan jou hoeven verspillen.
Buiten dat is het ook nog zo dat topics die alleen interessant zijn voor de topicstarter worden geweerd. http://gathering.tweakers.net/forum/faq
2 goede redenen voor dat slotje, dus als ik jou was zou ik mijn excuus aan traag aanbieden !
Bij het nederlandse bedrijf zie ik alleen een telefoonnummer, geen email en aangezien ik nu vakantie werk heb is het voor mij onmogelijk om tijdens de kantooruren te bellen.
Tevens is ifo@logitech.nl van een ander bedrijf met dezelfde naam. Ook geen optie dus.
Weer 2 redenen om het topic niet te sluiten
Gezocht!
Router
Dus jij hebt geen pauze ofzo tijdens je werk waarin je even kan bellen? Het klinkt meer als gemakszucht... GoT is geen automaat waar je een gulden ingooit en die dan meteen antwoord geeft. Je mag ook wel iets zelf doen.Op dinsdag 14 augustus 2001 22:34 schreef thedolf het volgende:
[..]
Hier heb ik zelf ook al aan gedacht. Maar als je dan een mail wilt sturen dan heb je daar een serienummer van een logitech product voor nodig (die ik niet heb)
Bij het nederlandse bedrijf zie ik alleen een telefoonnummer, geen email en aangezien ik nu vakantie werk heb is het voor mij onmogelijk om tijdens de kantooruren te bellen.
Tevens is ifo@logitech.nl van een ander bedrijf met dezelfde naam. Ook geen optie dus.
De islam kan uw vrijheid schaden
Ja sorry hoor. Een telefoontje "goh ik zoek dit en dit keyboard" is toch zo gebeurd. En je weet het gelijk, bij een mail moet je nog maar zien of ze antwoorden.Op dinsdag 14 augustus 2001 22:34 schreef thedolf het volgende:
[..]
Hier heb ik zelf ook al aan gedacht. Maar als je dan een mail wilt sturen dan heb je daar een serienummer van een logitech product voor nodig (die ik niet heb)
Jeremy Clarkson
User MBMarduk geeft aantal goede links naar Linux-gerelateerde sites die niet in de NOS-faq staan, en die ik best nuttig vond.
Traag sloot dit topic met het argument spamming, wat ik een onterechte reden vind, daar deze sites niet van de MBMarduk zijn, en hij volgens mij er ook geen belangen mee heeft. De gebruiker is alleen behulpzaam.
Verwijderd
Verkeerde plek lijkt me.Op dinsdag 14 augustus 2001 23:08 schreef Platypussy het volgende:
Nog een 'klacht' over Traag. Ik vind dat hij dit topic echt onterecht op slot heeft gegooid.
User MBMarduk geeft aantal goede links naar Linux-gerelateerde sites die niet in de NOS-faq staan, en die ik best nuttig vond.
Traag sloot dit topic met het argument spamming, wat ik een onterechte reden vind, daar deze sites niet van de MBMarduk zijn, en hij volgens mij er ook geen belangen mee heeft. De gebruiker is alleen behulpzaam.
Hij had Jotti moeten melen/icq'en met z'n verzoek, of anders in La posten. Het komt nu wat spammerig over, ook al is het goed bedoeld.
Inderdaad.. ik denk dat Jotti dat ook wel had gesloten. Persoonlijk vind ik het ook niet echt cool om op GoT met andere forums aan te komen, maar zoals ik zeg, dat is persoonlijkOp dinsdag 14 augustus 2001 23:13 schreef Marius het volgende:
Hij had Jotti moeten melen/icq'en met z'n verzoek, of anders in La posten. Het komt nu wat spammerig over, ook al is het goed bedoeld.
Jeremy Clarkson
Ik werk op een complex waar telefoons absoluut verboden zijn.Op dinsdag 14 augustus 2001 22:41 schreef rdgf het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen pauze ofzo tijdens je werk waarin je even kan bellen? Het klinkt meer als gemakszucht... GoT is geen automaat waar je een gulden ingooit en die dan meteen antwoord geeft. Je mag ook wel iets zelf doen.
Laat trouwens maar, ik bel maandag wel wnat als het nu echt teveel moeite is voor jullie om eens ff te helpen.
Gezocht!
Router
Andere GoT'ers die nog goede links naar Linux-gerelateerde sites hebben, hadden kunnen reageren met hun tips, of kunnen reageren op de kwaliteit van MBMarduk's sites. Dit topic had best handig kunnen zijn en is dus naar mijn mening onterecht op slot gezet...
Uit woede gebruikte ik Traag als pispaal wat eigenlijk niet de bedoeling was (want kort daarvoor had ie mij direct geholpen met iets anders)Op dinsdag 14 augustus 2001 21:56 schreef Cheatah het volgende:
thedolf is gewoon omgekeerd generaliserend, hij noemt één topic, maar stelt dat in het algemeen Traag teveel topics sluit.
Dit slaat dus gewoon nergens op, tenzij thedolf met wat meer argumenten aankomt.
Dat hij zich misschien door het sluiten van zijn topic in het kruis gegrepen voelt had niet moeten leiden tot zo'n ongefundeerde mening als: 'Traag sluit te snel topics'
Dit is meer als algemen opmerking bedoelt met mijn topic als voorbeeld.
Dus Traag, als je je beledigd voelt, mijn excuses hiervoor.
(maar toch zat je fout)
Gezocht!
Router
Ach gut... Sorry hoor, maar dat vind ik wel een beetje zielige opmerking. De fora op die sites hebben best wel een hoop te bieden omdat zij simpelweg veel uitgebreider zijn dan alleen de NOS-afdeling op GoT. Vooral http://www.linuxjunior.org heeft een forum dat erg handig voor newbies kan zijn....Persoonlijk vind ik het ook niet echt cool om op GoT met andere forums aan te komen, maar zoals ik zeg, dat is persoonlijk
GoT is echter een sterk forum dat zijn concurrentie niet moet vrezen.
Jeremy Clarkson
Het was een reactie op je mening, of het nou je persoonlijke mening of je mening als Mod was doet er feitelijk niet zo heel erg toe.Je kunt te ver gaan... ik zeg dus duidelijk dat dit mijn PERSOONLIJKE mening is, een die dus LOS STAAT van mijn mening als mod...
Wees aub niet zo op je teentjes getrapt; ik respecteer je mening, maar ik ben het er absoluut niet mee eens. OK, dat zielig neem ik bij deze terug, dat was niet netjes van me...
p.s. Je nieuwe toetsenbord is erg eh.. blauw!
Erg he?? Gelukkig is de foto van niet zo'n goede kwaliteitOp dinsdag 14 augustus 2001 23:35 schreef Platypussy het volgende:
p.s. Je nieuwe toetsenbord is erg eh.. blauw!
Jeremy Clarkson
Aankoop gedaan in een vlaag van verstandsverbijstering of is licht-blauw écht je lievelingskleur? Die zooi extra buttons zijn altijd wel handig, maar die heb ik op mijn M$ Natural Keyboard Pro ook wel, en die ziet er toch een stuk christelijker uit IMHO...Erg he?? Gelukkig is de foto van niet zo'n goede kwaliteit
Verwijderd
Blijf het stom vinden dat jullie het mailen van een fabrikant (ga daar maar eens op zitten wachten) normaler vinden dan het even te vragen aan je 'vrienden' op GOT...
Het gaat nergens meer over
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Verwijderd
Op dinsdag 14 augustus 2001 23:44 schreef yhtomit het volgende:
Zo, elkaar een handje gegeven, alles weer goed...?
Blijf het stom vinden dat jullie het mailen van een fabrikant (ga daar maar eens op zitten wachten) normaler vinden dan het even te vragen aan je 'vrienden' op GOT...
Lekkere vriendelijke vraag zeg ik dan...Op dinsdag 14 augustus 2001 00:02 schreef thedolf het volgende:
Ik zoek deze maar dan met draad. Moet dezelfde kleur hebben
Op dinsdag 14 augustus 2001 00:02 schreef thedolf het volgende:
In de winkel/pricewatch/whereever heb ik dit toetsenbord van Logitech gezien, ik wil deze graag hebben, maar dan niet wireless. Ik heb hier en daar al gekekn maar ik kon hem nergens vinden.
Mijn vraag aan jullie is: is dat toetsenbord eigenlijk wel met draad verkrijgbaar? en zo ja, waar precies?
Jeremy Clarkson
Dit topic is gesloten.
![]()