Caiway WEB-TV speler vandaag toegevoegd voor o.a. MAC

Pagina: 1
Acties:
  • 744 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srna513006
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:57
Ik maak al sinds 2014 gebruik van Caiway zonder Interactieve TV.
Op zich ben ik prima tevreden over de prestatie maar hier en daar heb ik wel wat op te merken.
Zo als de beschikbare optie Caiway MultiScreen.
Deze functioneert nog steeds prima op mijn IOS apparaten zoals iPhone XR en iPad Mini 4.
Op mijn MacBook Pro heeft Caiway MultiScreen enkele jaren met veel storingen gewerkt maar is op een gegeven moment buiten bedrijf gesteld.
Verder was de Caiway Multiscreen alleen binnenshuis via het Caiway netwerk beschikbaar.
Wilde je dit buitenshuis gebruiken diende je een abonnement op Caiway Interactieve TV af te sluiten en dat deed ik niet want ik nog steeds TV via de coax aansluitingen en dat zonder beperkingen m.b.t. het aantal in gebruik zijnde TV's.
Om daar nu € 5,= per maand extra voor te betalen zag ik niet zitten.

Vandaag ontving ik van Caiway een mailbericht met daarin de aankondiging over hun nieuwe Interactieve TV-app plus de WebTV-speler.
In eerste instantie dacht ik, dat hebben wij toch al met MultiScreen maar hier zit wel duidelijk een groot verschil in.

1. De Interactieve TV-app functioneert ook buitenhuis, ook al heb je geen abonnement op Caiway Interactieve TV

2. De Caiway Web TV-speler functioneert nu ook weer op de MacBook Pro en daar ben ik heel blij mee want die kon ik al jaren niet meer gebruiken.

Ik ben benieuwd hoe andere Apple gebruiker dit ervaren.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarriereMaker
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-08 11:34
Hoi vraagje. Binnenkort zal ik verhuizen naar Schipluiden en Caiway is de snelste in deze gebied.

Zie veel negatieve berichten over verbinding en service. Heb je nog Caiway en raadt je het nog aan qua stabiliteit?

Dank alvast…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:49
Er loopt een heel topic over Caiway. Je kan daar al je info uit halen. Daar is ook veel meer te vinden dan in dit topic van 8 mnd geleden:

[Caiway Glasvezel] Ervaringen & Discussie - Deel 2

Dit topic is gesloten.