De titel vat mijn vraag goed samen. Ik ben op zoek naar een advies om ons huis naar all-electric om te bouwen. Via de fabrikanten websites ben ik al met meerdere installateurs in contact gekomen maar geen van die installateurs denkt mee of stelt kritische vragen. Waar het op neer komt is dat ze op basis van een telefoongesprek al een offerte toesturen, zonder enige specificatie van bijv. model type, prijzen, garantie, capaciteitsberekeningen, opbrengst en kosten.
Mij bekruipt het gevoel dat een installateur zoveel diverse projecten heeft en daarmee veelal weinig ervaring heeft met warmtepompen, berekenen van de benodigde capaciteit e.d. en maar wat doet.
Kortom, hoe vind ik een goede installateur die ook ook gesprekspartner en adviseur is?
Mij bekruipt het gevoel dat een installateur zoveel diverse projecten heeft en daarmee veelal weinig ervaring heeft met warmtepompen, berekenen van de benodigde capaciteit e.d. en maar wat doet.
Kortom, hoe vind ik een goede installateur die ook ook gesprekspartner en adviseur is?