Ik maak wel eens gebruik van een prijsalert voor een bepaald product, maar ik bedacht mij dat het mooi zou zijn als je ook een prijsalert voor een bepaald filter kunnen maken. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een prijsalert op een UltraHD OLED TV van het merk LG van minstens 65 inch.
Nou kan ik mij voorstellen dat een onzorgvuldig filter al snel kan leiden tot een enorme hoeveel alerts, maar dat zou kunnen worden beperkt door maar 1x op een dag een evaluatie van zo'n filter uit te voeren of indien gewenst 1x per week. Als je dat zelf zou kunnen instellen zou dat natuurlijk het beste zijn. Nou is dit denk ik geen simpele aanpassing aan de Pricewatch, maar het zou prijsalerts een stuk bruikbaarder maken.
-edit-
Ik zie dat ik niet de eerste ben die een soortgelijk verzoek doet.
Nou kan ik mij voorstellen dat een onzorgvuldig filter al snel kan leiden tot een enorme hoeveel alerts, maar dat zou kunnen worden beperkt door maar 1x op een dag een evaluatie van zo'n filter uit te voeren of indien gewenst 1x per week. Als je dat zelf zou kunnen instellen zou dat natuurlijk het beste zijn. Nou is dit denk ik geen simpele aanpassing aan de Pricewatch, maar het zou prijsalerts een stuk bruikbaarder maken.
-edit-
Ik zie dat ik niet de eerste ben die een soortgelijk verzoek doet.
[ Voor 22% gewijzigd door sampoo op 19-01-2021 13:03 ]