Prijsalert op type + filter ipv product?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
Hi Tweakers,

Het winkelen begint bij mij al vaak in de Pricewatch, ik neus dan gewoon wat rond om te kijken of er iets leuks bij zit. Als ik grotere artikelen koop (laptops, tvs etc. ) dan duurt het aankoopproces iets langer en is het vergelijken wat groter. Soms heb ik dan een bepaald budget en daarboven wil ik niet gaan.

Zou het niet een interessante optie zijn om een prijsalert in te kunnen stellen op een productgroep met evt. filters. Bijvoorbeeld ik ben op zoek naar een LED TV van 46 inch en wil max. 400 euro betalen. Het zou dan best interessant kunnen zijn om een prijsalert in te kunnen stellen zodra er één of meerdere telefoons onder de prijsalert grens gaat komen.Dit kun je natuurlijk bij alle categorieën doen, ook bij mobiele telefoons van Android met min. 5 inch lager dan xxx euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

De-Hamster schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:11:
Hi Tweakers,

Het winkelen begint bij mij al vaak in de Pricewatch, ik neus dan gewoon wat rond om te kijken of er iets leuks bij zit. Als ik grotere artikelen koop (laptops, tvs etc. ) dan duurt het aankoopproces iets langer en is het vergelijken wat groter. Soms heb ik dan een bepaald budget en daarboven wil ik niet gaan.

Zou het niet een interessante optie zijn om een prijsalert in te kunnen stellen op een productgroep met evt. filters. Bijvoorbeeld ik ben op zoek naar een LED TV van 46 inch en wil max. 400 euro betalen. Het zou dan best interessant kunnen zijn om een prijsalert in te kunnen stellen zodra er één of meerdere telefoons onder de prijsalert grens gaat komen.Dit kun je natuurlijk bij alle categorieën doen, ook bij mobiele telefoons van Android met min. 5 inch lager dan xxx euro.
Uitstekende suggestie en deze is geloof ik al eerder gevraagd, maar kan het topic even snel niet vinden. Ik verplaats dit topic naar Mooie Features ter beoordeling van de productmanager :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Hamster
Ik had per ongeluk het topic gerapporteerd omdat ik het idee had dat dit topic dicht was.

Is er door de productmanager al een idee of dit mogelijk is? Ik merk dat ik nog regelmatig deze optie mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:39
Lijkt mij ook een best handige feature. Voor HDD's en SSD's maakt mij het merk bijvoorbeeld niet heel veel uit. Een prijsalert op bijvoorbeeld: "Prijs/gb onder de 0.25 cent" zou best handig zijn. Of "M.2 SSD van 512gb onder de 150 euro".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-09 22:31

matroosoft

Lone Christian

Om even te samen te vatten: een 'willen' button alleen dan ook voor productgroepen? Bij de 'willen' button die er op dit moment al is kan je ook een prijsalert instellen.

[ Voor 34% gewijzigd door matroosoft op 07-03-2016 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Hamster
Niet zo zeer voor willen, maar gewoon een prijsalert kunnen instellen op meer dan enkel de producten. Zoals bijv. een computermonitor op prijsalert <100 euro met kenmerken scherm: LED aansluiting: HDMI, Diagonaal >24 inch. En dan net zoals je bij een normaal product dit doet, dat je dan een melding krijgt zodra er een model is die aan alle kenmerken voldoet en onder deze prijs gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Leuk idee! Hoe en waar je dat zou moeten instellen is nog wel iets om over na te denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Hamster
Maite de Jong schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 16:29:
Leuk idee! Hoe en waar je dat zou moeten instellen is nog wel iets om over na te denken :)
Ik was eens benieuwd of hier al plannen over zijn of dat het enkel bij een 'leuk idee, maar niet mogelijk' is gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Het beter kunnen volgen van content (waaronder prijzen) is een groot project waar we in de toekomst verder onderzoek willen doen. Voor nu kan ik je dus niets concreets mededelen, behalve dan dat het voor dat project een interessante case is.
Pagina: 1