Na 16 jaar bij dezelfde hosting provider te hebben gezeten, ben ik (helaas) opzoek naar een nieuwe hoster.
Reden is puur prijstechnisch. Heb al jaren een pakket van zo'n €60 per jaar met een FuP.
Dat pakket is nu de wacht aangezegd op moment dat ik wilde verlengen (helaas zonder verdere vooraankondiging). En men bied een ander pakket aan wat 2,5x zoveel moet gaan kosten.
Wordpess site die ik host (zie signature) is voor de leuk, staat wel aardig wat content op (1080p/4K materiaal) wat door de jaren heen naar nu zo'n 25GB is gegroeid. Qua bezoekers aantallen is het allemaal niet heel spannend.
Ja de dienst is eigenlijk altijd wel stabiel, geen storingen, etc.
Dat is ook zeker wat waard, maar niet 1,5x het bedrag wat ik er nu voor betaal.
Kortom, tijd om verder te zoeken.
Wensen/eisen lijstje:
- 25GB storage minimaal + groei mogelijk binnen pakket
- Dataverkeer 100GB per maand (liefst een FuP).
- SSL (wildcard)
- Wordpress hosting mogelijk (met oké performance)
- €60 p/j
- liefst in NL gehost (daar komen ook de meeste bezoekers vandaan).
- betrouwbare hosting provider met liefst eigen hardware en bewezen track-record..
De site is vrij statisch, trek zelf 1x p/m een backup van de data + DB.
Hosting vergelijkingswebsites heb ik uiteraard al wel bekeken, maar hoor ook graag de ervaringen van de (veel eisende) tweakers.
Vimexx ziet er bijv op papier goed uit, maar kan er verder weinig details over vinden.
Reden is puur prijstechnisch. Heb al jaren een pakket van zo'n €60 per jaar met een FuP.
Dat pakket is nu de wacht aangezegd op moment dat ik wilde verlengen (helaas zonder verdere vooraankondiging). En men bied een ander pakket aan wat 2,5x zoveel moet gaan kosten.
Wordpess site die ik host (zie signature) is voor de leuk, staat wel aardig wat content op (1080p/4K materiaal) wat door de jaren heen naar nu zo'n 25GB is gegroeid. Qua bezoekers aantallen is het allemaal niet heel spannend.
Ja de dienst is eigenlijk altijd wel stabiel, geen storingen, etc.
Dat is ook zeker wat waard, maar niet 1,5x het bedrag wat ik er nu voor betaal.
Kortom, tijd om verder te zoeken.
Wensen/eisen lijstje:
- 25GB storage minimaal + groei mogelijk binnen pakket
- Dataverkeer 100GB per maand (liefst een FuP).
- SSL (wildcard)
- Wordpress hosting mogelijk (met oké performance)
- €60 p/j
- liefst in NL gehost (daar komen ook de meeste bezoekers vandaan).
- betrouwbare hosting provider met liefst eigen hardware en bewezen track-record..
De site is vrij statisch, trek zelf 1x p/m een backup van de data + DB.
Hosting vergelijkingswebsites heb ik uiteraard al wel bekeken, maar hoor ook graag de ervaringen van de (veel eisende) tweakers.
Vimexx ziet er bijv op papier goed uit, maar kan er verder weinig details over vinden.