HOTAS voor Elite Dangerous

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacCollac
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-12-2024
Momenteel gebruik de pricewatch: Logitech Extreme 3D Pro Wit, Zwart voor Elite Dangerous. Zelf ben ik opzoek naar een andere HOTAS dus met throttle.

Zelf zit ik te denken aan de pricewatch: Thrustmaster T.16000M FCS Hotas Oranje, Zwart of pricewatch: Saitek X52 Pro Flight Control System Zwart.

Heeft iemand ervaring met één van deze sets, en zo ja wel raad je aan? Mijn budget ligt dan in de koers van 150 EU. Momenteel is wel echt bijna alles uitverkocht, nergens meer beschikbaar, wat de prijs ook omhoog drijft op sommige websites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen klein beetje ervaring met de Thrustmaster variant maar, ik heb die keuze destijds gemaakt puur op ervaringen met dat merk uit het verleden.

Weet niet of je er voor open staan, anders kan je ook bij de oosterburen kijken. Veel computer hardware wordt al vanaf daar door gedistribueerd naar de Benelux. Dit is zo'n kieskeurig achtig ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacCollac
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2021 @ 17:15:
Alleen klein beetje ervaring met de Thrustmaster variant maar, ik heb die keuze destijds gemaakt puur op ervaringen met dat merk uit het verleden.

Weet niet of je er voor open staan, anders kan je ook bij de oosterburen kijken. Veel computer hardware wordt al vanaf daar door gedistribueerd naar de Benelux. Dit is zo'n kieskeurig achtig ding.
En aan te raden de Thrustmaster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bouwkwaliteit is wel goed, en hij ligt voor mij goed in de hand. Dat laatste is natuurlijk wel persoonlijk maar, er zijn ook nog wat verstel mogelijkheden.

Alleen de target software is overbodig complex in elkaar gezet. Zal vast ook een deels gewenning zijn.
De voorganger was meer plug & play, maar dat was ook een hot item in de tijd van Windows xp :P

Dus aanrader? Voor even snel een arcade spelletje niet echt, maar voor de sim liefhebber, die over het algemeen al wat meer geduld hebben en die het wel leuk vinden om met instellingen te rommelen. Dan kan je met de Thrustmaster helemaal los. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Je zou deze vraag in het Elite Dangerous topic zelf kunnen stellen of even zoeken in hetzelfde topic.
Zelf heb ik geen HOTAS, maar ik heb een tijdje het topic gevolgd - toen ik het spel zelf op de PS4 speelde.

PSN ID: MrMichel_75