Ik heb net een paar dagen de Amazfit band 5 (Xiaomi Mi Band 5, soort van) gehaald omdat ie in de aanbieding is bij Amazon.de. Ik ben eigenlijk best teleurgesteld in het apparaat. Oke misschien had ik te hoge verwachtingen, voor hetzelfde geld doet het niet onder voor een veel duurdere fitbit gok ik.
- Maar ik zou bijvoorbeeld heel simpel een ren programma erop willen zetten. Het is een geavanceerd apparaat, zou moeten kunnen - maar nope want de timer kan geen intervals aan, hoe absurd is dat? Ik zou dus altijd mijn smartphone moeten meenemen.
- De spO2 sensor heeft daarnaast zo een 30sec nodig om het een en ander te meten en werkt alleen op commando terwijl je stilzit en niet tijdens het slapen..
- Het lijkt op een veredelde stappenteller waarvan het onduidelijk is hoe accuraat de stappen worden geteld - mijn smartphone lijkt het beter te doen.
- Sporten pikt ie trouwens niet automatisch op zoals Samsung Health dat bijvoorbeeld wel doet
- De hartteller wijkt van zelf de hartslag meten met de vinger. De hartslagmeter van de lijkt geen live meeting te zijn dus wss niet heel waardevol voor bij het sporten. .