klopt het dat een .txt bestand een maximum grootte heeft, of een maximum in het aantal regels???
De maximumgrootte wordt bepaald door je filesystem (op FAT16 is het 2 GB, op FAT32 4 GB, NTFS weet ik zo ff niet uit m'n hoofd). De Notepad van Win9x en NT4 kan echter maar files tot 64 KB lezen dacht ik (kan ook 32 zijn).
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
klopt, maar je kan een .text bestand ook in andere editors openen, die een grotere filesize aankanOp maandag 13 augustus 2001 21:01 schreef Mr. B. het volgende:
De maximumgrootte wordt bepaald door je filesystem (op FAT16 is het 2 GB, op FAT32 4 GB, NTFS weet ik zo ff niet uit m'n hoofd). De Notepad van Win9x en NT4 kan echter maar files tot 64 KB lezen dacht ik (kan ook 32 zijn).
Uiteraard... ik zeg ook niet dat de editor de max. grootte bepaaltOp maandag 13 augustus 2001 21:05 schreef Buzzman het volgende:
[..]
klopt, maar je kan een .text bestand ook in andere editors openen, die een grotere filesize aankan
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Ik heb nog weleens een txt bestand van 500 mb met allemaal zzzz en dan inzippen dan wordt hij maar 5 kb het enigste probleem is dat als de bestanden te groot worden notepad van onze vrienden van M$ vastloopt dit gebeurde bij mij telkens toen ze wat groter werden
Iedereen bedankt, ik heb mijn .txt bestand in M$ Word geopend en de nodige info erbij gezet.
notepad kan um niet meer openen, dus moet ik voortaan word gebruiken.
notepad kan um niet meer openen, dus moet ik voortaan word gebruiken.
Ik kan op een fat32 partitie geen bestanden hebben die groter als 2047 MB zijn hoor (zeg maar 2GB). Hoe heb jij dat gedaan dan ?Op maandag 13 augustus 2001 21:01 schreef Mr. B. het volgende:
ik heb met notepad altijd nog de rules.ini uit de .mix files van red alert/tiberian sun gehaald, en die zijn redelijk groot...
Maar weet dus niet of het te maken heeft omdat het een .mix file was
.
Maar weet dus niet of het te maken heeft omdat het een .mix file was
"Nog weleens"?Op maandag 13 augustus 2001 21:43 schreef NeverSeen het volgende:
Ik heb nog weleens een txt bestand van 500 mb met allemaal zzzz en dan inzippen dan wordt hij maar 5 kb het enigste probleem is dat als de bestanden te groot worden notepad van onze vrienden van M$ vastloopt dit gebeurde bij mij telkens toen ze wat groter werden
Jij valt zeker nogal eens in slaap met je neus op de "z"...
Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel
Er passen 1024 tekens op een regel, dat weet ik wel.
Maar volgens mij is er geen mas grootte. Als je een AVI hebt gecaptured van 4 GB (zit je zo aan) en de extensie veranderd naar TXT, dan denkt de ocmputer dat het een textfile is en zal hem dan ook openen met wordpad of notepad.
Maar volgens mij is er geen mas grootte. Als je een AVI hebt gecaptured van 4 GB (zit je zo aan) en de extensie veranderd naar TXT, dan denkt de ocmputer dat het een textfile is en zal hem dan ook openen met wordpad of notepad.
klopt ik ging laatst ook een txt filetje volstoppen
(je moet toch wat doen als je je verveeld
)
now thats amusementOp zondag 02 september 2001 17:58 schreef LineS het volgende:
je kan ook je vriendin volstoppen
Hehehehe, ik vinnum wel grappig. 
Maar misschien was vriendin al vol...
Maar misschien was vriendin al vol...
Je kan je vriending ook formateren of een nieuwe firmware flashen
.
Kan je daar eenbs een tutorial over posten, lijkt me wel makkelijkOp zondag 02 september 2001 21:45 schreef zwik het volgende:
Je kan je vriending ook formateren of een nieuwe firmware flashen.
Dat je oude topics omhoogkicked, ale, maar dan ook nog met bullshitpost....Op zondag 02 september 2001 17:58 schreef LineS het volgende:
je kan ook je vriendin volstoppen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.