Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23-06-2021
Sinds enige tijd hoor ik steeds vaker mensen praten over ''Earth2'' of terwijl ''Earth2.io''.
Ik zie mensen die al waanzinnig veel winst hebben gemaakt en toen kwam ik zojuist toevallig deze video tegen:

YouTube: IS EARTH2.IO HET NIEUWE BITCOIN? | Financiën & Zo

Het ziet er toch wel goed uit naar mijn mening en kan wel eens heel interessant worden.
Wat vinden jullie hiervan? Toch maar even wat geld storten? :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:24
In het vorige topic hierover was men nog vrij sceptisch, zo sceptisch zelfs, dat het topic gesloten is: Earth2.io :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Hahn schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:50:
In het vorige topic hierover was men nog vrij sceptisch, zo sceptisch zelfs, dat het topic gesloten is: Earth2.io :P
Ik had hem gezien inderdaad en moet zeggen dat ik er een beetje tussen in zit. Weet nog wel hoeveel mensen skeptisch waren over bitcoin... check waar dat nu staat :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Kun je voor mensen die geen zin hebben om een filmpje van tien minuten ter kijken even uitleggen wat het is? Het lijkt op een soort Ingress waarvoor je moet betalen?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
CodeCaster schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:55:
Kun je voor mensen die geen zin hebben om een filmpje van tien minuten ter kijken even uitleggen wat het is? Het lijkt op een soort Ingress waarvoor je moet betalen?
Pfieuw even kijken hoe ik dit kort maar krachtig kan uitleggen.
Het is een virtuele wereld waar alle spelers ''tegels'' land kunnen kopen met echt geld. De tegels worden naarmate de tijd vordert meer waard omdat er steeds meer verkocht worden ook. Als het spel vordert kan je ook op andere manieren inkomsten generen. Bijvoorbeeld door inkomstenbelasting: Hoe meer tegels in één land verkocht worden hoe meer geld je verdient, je krijgt namelijk een percentage daarvan.

Later willen ze met behulp van VR de echte wereld nabootsen.

Wel erg beknopt uitgelegd trouwens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Volgens Reddit:
They basically use openstreetmaps and mapbox to sell "digital land" (grids) on the premise that this land can generate revenue. There is a market where the value of land goes up depending on demand, incentivizing people to become early adopters. But I have not A) seen any concrete plans on where they plan to go from this initial monetization phase, and B) seen any way (or plans) to make actual money. Basically once you purchase land, your cash is theirs and whatever revenue generated "in-game" means squat in actual dollars. I have not seen any peer-to-peer marketplace dealing in real money
Zolang ze niet uitbetalen, heb je vrij weinig aan die virtuele dollars, en zijn de makers de enigen die winst maken.

[ Voor 8% gewijzigd door CodeCaster op 14-01-2021 18:00 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
@CodeCaster

Heb zelf een aantal vrienden die wel succesvol uitbetaald hebben alleen gaat het uitbetalen nu nog wel beknopt, je moet ze namelijk een e-mail sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 13:36

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Omdat dit idd nogal twijfel-achtig is, én ook hier de TS veel te kort is, gaat deze op slot.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.