Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQMA
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-03 23:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ohu4BMaaLBwuZGYzu4KbQYacHhY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qkkienF8DOR73BF5Q9bM22bh.jpg?f=user_large

Bezoek eens earth2.io

Earth 2 is a futuristic concept for a second earth; a metaverse, between virtual and physical reality in which real-world geolocations on a sectioned map correspond to user generated digital virtual environments. These environments can be owned, bought, sold, and in the near future deeply customized.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQMA
En nu mijn reactie: Eerste dacht ik, njah pumps/dumps maar wat infos nagelezen en beetje overtuigend, een gokje paar panden gekocht dat ik die geld kan missen.

Gewoon vanwege interessante innovatie, verder zie ik nog wel wat dit allemaal gebeuren.

[ Voor 4% gewijzigd door TQMA op 01-01-2021 22:41 . Reden: Fixed ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TuxDePinguïn
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-03 10:25
Hoe komt het dat je "een beetje overtuigd" bent? Wat ik zie is een plan voor een web based computerspel waarvan de inhoud nog niet beschreven is. Stukjes land kopen lijkt een soort 'pre order' en hopen dat het aan slaat.

Ik zie nergens dat het decentraal is (wat heeft dit met crypto te maken?) en via de "About us" en de "Terms and conditions" krijg ik alleen maar steeds meer vragen dan antwoorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snootz
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 02-01-2021
Spel of niet, ik ben blij dat ik er vroeg bij ben. Ik heb in 48 uur al meer dan 51% rendement op m’n gekochte kavels. Het “spel” is pas in phase 1, phase 2 word naar verwachting snel uitgerold. Ik verwacht een nieuwe “bitcoin” hype

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Anoniem: 1302638

Wat fijn dat je je speciaal hebt geregistreerd om dat te komen vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQMA
Jeps, geen crypto (voorlopig), en alleen merkte ik wel die Earth 2 based op ETH blockchain.

[ Voor 20% gewijzigd door TQMA op 02-01-2021 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emielsb
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-05 11:48
Ik zou een beetje voorzichtig zijn, lees de reddit pagina.
Het is wel erg early stage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-05 16:07

Flapmo

and back is gigi!

Reddit heeft het over scam. Halve reddit thread is ook vol bots en 1karma accounts die positief zijn. Gecombineerd met een OP die te mooi is om waar te zijn zou ik even rustig afwachten.

@Snootz ook fijn dat je enige forumpost hier aan besteed.

[ Voor 42% gewijzigd door Flapmo op 02-01-2021 20:38 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Valt nog mee dat er geen referral code is gedeeld .... voor “korting”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snootz
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 02-01-2021
@Flapmo Ik ben hier inderdaad voor het eerst, moet ergens beginnen. Earth2 zit in haar begin stadium, pas online sinds begin november. Ik steun dit project graag, ik zie namelijk veel potentie. Uiteraard moet je dit niet met je laatste geld doen, maar wellicht kan je er wat aan verdienen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-04 14:56

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik vind het een ontzettend magere topicstart, en gezien de berichtgeving dat dit mogelijk ook een scam is sluit ik dit topic.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.