Mijn spullen zijn binnen...........
Mijn power led's en mijn buigbaar neon licht.
Ik heb al een foto maar hoe plaats ik deze???
Ennuh... plaatjes? Hoe kan ik die invoegen?
Ook met UBB-code: [img]http://www.provider.landcode/user/plaatje.jpg[ /img]
Zorg er wel voor dat het plaatje ergens op een vrij bereikbare webserver staat! Een link als C:\Mijn Documenten\Directory\Plaatje.jpg gaat niet werken.
Verwijderd
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Verwijderd
eh ga naar geocities.com ofzoOp maandag 13 augustus 2001 19:13 schreef John2000 het volgende:
Mijn spullen zijn binnen...........
Verwijderd
en als je niet weet wat een FAQ is?Op maandag 13 augustus 2001 19:34 schreef Koekie007 het volgende:
Hoezo ik wil best iemand helpen met een vraag ook als hij minder ervaren is .... maar Je kan ook eens wat verder kijken dan je neus breed is (theo maasen) zo moeilijk is de FAQ echt niet te vinden hoor !!
Verwijderd
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Je kunt ook niet alles weten en daarvoor hoef je jezelf ook niet te verontschuldigen, maar je bent hier nu een half jaar en heb waarschijnlijk wel eens eerder de kreten zoals utfs, rtfm en gelezen.Op maandag 13 augustus 2001 19:52 schreef John2000 het volgende:
Ik zou zeggen probeer in de search "hoe plaats ik een foto" eens en dan wil ik je nog weleens horen.
ik loop niet voor het eerst mee hoor en ik kan niet helpen dat het bij mij van extern moet komen en niet een aangeboren eigenschap is om alles te weten SORRY HIERVOOR.
Verwijderd
ga niet bij geocities want dan kun je de plaatjes niet rechtstreeks linkenOp maandag 13 augustus 2001 19:36 schreef SuperLuuk het volgende:
[..]
eh ga naar geocities.com ofzo
en dan ga je je aanmelden voor account(website)
kan je je plaatjes uploaden(wijst zichzelf wel..
dan plak je die linkjes hier neer(want geocities werkt niet helemaal ) dan kopie pasten we ze wel..
cewle shitOp maandag 13 augustus 2001 20:50 schreef ImaStar het volgende:
Hier zijn de pics. Sorry dat het zo lang duurde, was even bezig.
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
1.\ tis Theo Maassen (waarom snap ik ook niet)Op maandag 13 augustus 2001 19:34 schreef Koekie007 het volgende:
Hoezo ik wil best iemand helpen met een vraag ook als hij minder ervaren is .... maar Je kan ook eens wat verder kijken dan je neus breed is (theo maasen) zo moeilijk is de FAQ echt niet te vinden hoor !!
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..