Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe systeem wil ik vooral gamen maar er kan soms ook wel wat school werk tussen zitten
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximuum prijs is rond de 600/650 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen componenten of randappratuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i]Op dit moment heb ik al Externe geheugen dus er hoeft niet veel geheugen bij te komen[i]
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor een bepaald merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik vindt RGB wel leuk om er als extra bij te hebben maar dat hoeft niet perse .
Ga je overklokken?
Ik denk niet dat ik ga overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Aangezien mijn budget niet al te hoog is wil ik graag zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen
Ik heb ook geprobeert om mijn eigen PC samen te maken
https://nl.pcpartpicker.com/list/k92vNP
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe systeem wil ik vooral gamen maar er kan soms ook wel wat school werk tussen zitten
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximuum prijs is rond de 600/650 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen componenten of randappratuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i]Op dit moment heb ik al Externe geheugen dus er hoeft niet veel geheugen bij te komen[i]
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor een bepaald merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik vindt RGB wel leuk om er als extra bij te hebben maar dat hoeft niet perse .
Ga je overklokken?
Ik denk niet dat ik ga overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Aangezien mijn budget niet al te hoog is wil ik graag zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen
Ik heb ook geprobeert om mijn eigen PC samen te maken
https://nl.pcpartpicker.com/list/k92vNP