Open wereld spel pc jaren 90?

Pagina: 1
Acties:
  • 875 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGC
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21-03-2022
Mijn vraag
In de jaren 90 speelde ik op mijn Windows Pc een spel maar ik weet de naam niet meer, je moest opdrachten doen, je kon in auto`s en bussen rijden, bij benzinepomp stations was nog weleens een kelder waar je geld en/of wapens kon stelen. Er was een grens midden in het spel, met een slagboom, volgens mij speelde het zich af op een eiland. In het noorden grensde het sowieso aan de zee. Helaas in het noorden in een zijstraatje was een politie buro, waar een corrupte politie agent je ook op louche opdrachten stuurde. Wie komt dit bekend voor.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Probeer het hier ook eens: [Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5

Maar misschien bedoel je GTA 1 of Midtown Madness?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HGC
Nee was zeker geen GTA, ik denk zelf wel een spel van Ubisoft omdat in FC van nu je hetzelfde een trap af ging maar bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGC
CyberMania schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 21:51:
Probeer het hier ook eens: [Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5

Maar misschien bedoel je GTA 1 of Midtown Madness?
Nee die beiden waren het niet betere grafics als GTA dus misschien toch een spel uit begin deze eeuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:30
Was het eiland een grote stad? Of was het een stadje met omringd door natuur? Was het first person of third person perspectief? Het klinkt voor mij als GTA3 namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:27

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Cunning linguist.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.