Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• MDG87
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 08-01 16:51
Beste mensen,

Ik heb oa TUI aandelen en ontvang nu TUI warrants. Met warrants heb ik geen ervaring. Wie wel en kan mij hierover meer vertellen?

Situatie:

Ik heb een X aantal TUI aandelen en sinds vandaag ook datzelfde aantal warrants. Deze heb ik automatisch ontvangen waarschijnlijk omdat ik aandeelhouder ben en TUI binnenkort nieuwe aandelen uitgeeft.

Vragen:

- Waarom ontvang ik deze warrants?

- De TUI aandelenkoers is +/- 4,20, de warrants zitten rond 2,50. Wat is deze 2,50? Is dit een afgeleide? Is dit de aankoopsom van een aandeel of van de warrant alleen of van beide samen?

- Ik kan kopen, verkopen of niks doen. Wat zijn (mogelijke) gevolgen van deze acties? :?

Graag wat hulp, alle bijdragen zijn welkom :) Alvast bedankt!

Mvg,

Beginnende belegger

Alle reacties

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 06:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True