Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag alles op hoge settings op 1440p kunnen spelen, ik speel ook veel r6s en ik wilde dit makkelijk op 144 fps spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Gewoon zo goedkoop mogelijk voor mijn doel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht aan een r5 3600 samen met de 5700xt of het liefst de 3060 ti , maar het laatste is heel schaars helaas.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD lijkt me wel cool
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt.
Ga je overklokken?
Ik heb er niet echt verstand van
Wat verwacht je van ons?
Beste prijs/kwaliteit buildadvies. Ook had ik moeite met het kiezen om de pc zelf te bouewen of op marktplaats een pc wat goedkoper te bouwen. Ik heb 2 keuzes nu: een systeem met de ryzen 5 3500 en 5600xt voor 650 euro, of ryzen 5 3600 en 5700 xt voor 800 euro.
De eerste optie is volgens mij niet het beste voor 1440 gaming en daarom twijfel ik. De tweede optie is het als het goed is perfect voor mij maar ik vroeg me af of dit een goede prijs is.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag alles op hoge settings op 1440p kunnen spelen, ik speel ook veel r6s en ik wilde dit makkelijk op 144 fps spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Gewoon zo goedkoop mogelijk voor mijn doel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht aan een r5 3600 samen met de 5700xt of het liefst de 3060 ti , maar het laatste is heel schaars helaas.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD lijkt me wel cool
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt.
Ga je overklokken?
Ik heb er niet echt verstand van
Wat verwacht je van ons?
Beste prijs/kwaliteit buildadvies. Ook had ik moeite met het kiezen om de pc zelf te bouewen of op marktplaats een pc wat goedkoper te bouwen. Ik heb 2 keuzes nu: een systeem met de ryzen 5 3500 en 5600xt voor 650 euro, of ryzen 5 3600 en 5700 xt voor 800 euro.
De eerste optie is volgens mij niet het beste voor 1440 gaming en daarom twijfel ik. De tweede optie is het als het goed is perfect voor mij maar ik vroeg me af of dit een goede prijs is.