Webshop eist aangetekend retour

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroXT
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-07 12:46
Weet iemand het volgende: Als je een product via een webshop bestelt welke je wil retourneren binnen 14 dagen na ontvangst omdat het product niet bevalt (dus verzendkosten voor de koper), mag de webshop dan eisen dat deze aangetekend retour gezonden moet worden terwijl je deze niet aangetekend hebt ontvangen?

Het retourformulier was niet via de website te downloaden en moest worden aangevraagd via het contactformulier. De eerste keer kregen we een aanbod met 15% korting zonder retourformulier. De twee keer kregen we een aanbod van 30% korting en wederom zonder retourformulier. Toen we ook daar niet mee akkoord gingen kregen we pas het retourformulier opgestuurd maar werd er een harde eis gesteld dat het product aangetekend opgestuurd moet worden. Productwaarde betreft nota bene 15 euro.

Daarnaast nog een vraag:
Zijn wij als consument verantwoordelijk dat het pakket aankomt? Of terwijl, als een bezorgbedrijf het pakket kwijt raakt, draait de consument op voor de kosten van een retourzending? Ik krijg namelijk het idee dat deze webshop gaat zeggen dat het pakket niet aan is gekomen of het nu wel of niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:47
De verzender is verantwoordelijk, tenzij anders overeengekomen. Dus ja, jij bent verantwoordelijk voor het bezorgen van de retour. Je kunt natuurlijk wel voorstellen dat zij een koerier regelen die het op komt halen, dan is het hun probleem. Of overeenkomen dat zij de meerkosten van het aangetekend verzenden betalen.

Maar eerlijk gezegd, met dit gedrag van een webshop, is dat bij mij meestal de laatste bestelling daar.

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Altijd doen.
Je wilt echt niet het gezeik dat je krijgt als het pakketje inderdaad kwijtraakt onderweg.
Bij aangetekend heb je iig *iets* om mee te zwaaien.

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:25
Afhankelijk wat er in de voorwaarden staat. Als daar niet staat, ( dus je bent niet goed geïnformeerd ) dan zijn zelfs de verzendkosten voor de verkoper.

Als daar alleen staat retourkosten zijn voor koper ( meer niet ) dan maakt het niet uit hoe jij het verzend.

www.thuiswinkel.org/nieuw...erugzendkosten-herroeping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:01
Als we de meeste bronnen gaan controleren zal je te horen krijgen dat het de verantwoording is van de consument. Maar er is recentelijk een uitzending geweest bij Mr. Frank Visser: Wordt U Al Geholpen? en daar werd werd iets anders gemeld. Verantwoordelijkheid retourzending ligt altijd bij winkel?

tevens als we kijken naar van winkel naar consument. dan is hij verantwoordelijk tenzij jij specifiek een verzendmethode aanbied zoals ik laat een koerier komen. dan draagt de consument de verantwoording, ik kan mij best voorstellen dat als de winkel specifieke eisen stelt zij ook de verantwoording dragen als jij aan die eisen hebt voldaan.

maar zij kunnen niet eisen het moet via .. gedaan worden anders nemen we hem niet in behandeling.

[ Voor 6% gewijzigd door loki504 op 06-01-2021 16:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-06 17:25
Zie https://www.acm.nl/nl/bedenktijd

“ Moeten ze zelf het terugsturen betalen? En kan het product niet met de gewone post mee? Dan ook wat het kost om het terug te sturen.”

“ Heeft u vóór de koop niet verteld dat de terugzendkosten voor de consument zijn? Dan moet u ook de terugzendkosten vergoeden.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

ZeroXT schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:20:
Weet iemand het volgende: Als je een product via een webshop bestelt welke je wil retourneren binnen 14 dagen na ontvangst omdat het product niet bevalt (dus verzendkosten voor de koper), mag de webshop dan eisen dat deze aangetekend retour gezonden moet worden terwijl je deze niet aangetekend hebt ontvangen?

Het retourformulier was niet via de website te downloaden en moest worden aangevraagd via het contactformulier. De eerste keer kregen we een aanbod met 15% korting zonder retourformulier. De twee keer kregen we een aanbod van 30% korting en wederom zonder retourformulier. Toen we ook daar niet mee akkoord gingen kregen we pas het retourformulier opgestuurd maar werd er een harde eis gesteld dat het product aangetekend opgestuurd moet worden. Productwaarde betreft nota bene 15 euro.

Daarnaast nog een vraag:
Zijn wij als consument verantwoordelijk dat het pakket aankomt? Of terwijl, als een bezorgbedrijf het pakket kwijt raakt, draait de consument op voor de kosten van een retourzending? Ik krijg namelijk het idee dat deze webshop gaat zeggen dat het pakket niet aan is gekomen of het nu wel of niet zo is.
Als jijzelf voor verzending verantwoordelijk bent (vooraf over geïnformeerd), dan mag jij zelf de verzendwijze kiezen en betalen. Iets van E15,- ga je niet aangetekend terugsturen, dan blijft er niets over van het totaal.
(geregistreerd brievenbus-pakje geen optie?)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:34

OMD

Moet eerlijk zeggen dat iets voor 15 euro retourneren in deze tijd een beetje onzinnig is. Je betaald 7,25 niet aangetekend voor een PostNL pakket. Je moet de deur uit, misschien met de auto (kost benzine),
Als je 30% korting pakt heb je bijna de kosten voor de retourzending. Ben je 3 euro nog wat armer in totaal.

Vindt je dat echt allemaal de moeite waard?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Peter spijker
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:36
30% korting pakken, artikel op marktplaats of zo verkopen. Houd je meer aan over.

SE 11x365WP ONO + 10x365WP WZW + 4 x365WP ZWZ. Totaal 9100WP. Gasloos sinds 06-2022: L/W warmtepomp NIBE BVA-SVM 10-200, AMS 10-12. L/L warmtepomp MHI SCM50-ZSW triple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-07 14:59

JanB

Het ken rotter !!!

Wat is de exacte definitie van aangetekend? Verzenden via DPD naar een afhaalpunt, waar zij het op moeten halen, waarbij ze zich moeten legitimeren en waarvan track&trace beschikbaar is, is dat voldoende voor aangetekend? (is nl. wel een goedkope manier van verzenden, pakketje tot 10 kg € 4,25)

Computers are like airconditioners: they work perfect until you open windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

JanB schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:14:
Wat is de exacte definitie van aangetekend? Verzenden via DPD naar een afhaalpunt, waar zij het op moeten halen, waarbij ze zich moeten legitimeren en waarvan track&trace beschikbaar is, is dat voldoende voor aangetekend? (is nl. wel een goedkope manier van verzenden, pakketje tot 10 kg € 4,25)
4,25 is voor een parcelshop. Dat kan natuurlijk niet naar een webshop. Het is 5,60 om te verzenden via DPD maar dan moet je wel hopen dat het aankomt :+

Maar dan nog. Al die fuzz voor 5 euro (als je van DPD uitgaat). Wij krijgen ook dagelijks artikelen terug van rond de 10 euro via een pakket. Dan denk ik echt, why??? WHY? Het kost je tijd, het kost ons nog veel meer tijd en het is minder milieuvervuilend als je het weggooit of ergens neer legt om het misschien later te gebruiken.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:55
De webshop heeft niets te eisen als je zelf moet terugsturen. De enige voorwaarden is dat jij onder de WKOA het retour moet betalen (tenzij anders aangegeven).

Maar.... voor 10 euro zoveel moeite? Maak iemand anders blij met dat item en laat in het vervolg deze shop links liggen ;)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• de-cvd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 09:54
OMD schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:37:
Wij krijgen ook dagelijks artikelen terug van rond de 10 euro via een pakket. Dan denk ik echt, why??? WHY? Het kost je tijd, het kost ons nog veel meer tijd en het is minder milieuvervuilend als je het weggooit of ergens neer legt om het misschien later te gebruiken.
Dan moet je tegen de klant vertellen dat ze het mogen houden. En zo niet, dan is het begrijpelijk dat de klanten die artikelen terug sturen. Een pakket terugzenden kost minder dan 10 euro, dus heeft de klant toch nog een paar euro terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroXT
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-07 12:46
Bedankt voor alle antwoorden, een hoop verduidelijking gekregen! Ik kwam er overigens net achter dat de waarde niet 15 euro maar 29 euro was (niet mijn bestelling).

Maar hoe dan ook of je weinig of veel terug kan krijgen is denk ik een persoonlijke voorkeur. Niet iedereen heeft het even breed en/of zouden het uit principe doen zoals ik vanwege de slechte ervaring met de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

de-cvd schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:52:
[...]

Dan moet je tegen de klant vertellen dat ze het mogen houden. En zo niet, dan is het begrijpelijk dat de klanten die artikelen terug sturen. Een pakket terugzenden kost minder dan 10 euro, dus heeft de klant toch nog een paar euro terug.
Wait, whut? Ik moet klanten geld geven en artikelen terwijl ze zelf iets bestellen wat niet goed is... hahah, mooie ben jij. Gratisgeld.eu.org.com.nl

Bij 29 euro veranderd het natuurlijk, dan is retourneren uiteraard gewoon zinvol :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Number10
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
OMD schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:51:
Wait, whut? Ik moet klanten geld geven en artikelen terwijl ze zelf iets bestellen wat niet goed is... hahah, mooie ben jij. Gratisgeld.eu.org.com.nl
Niks ‘moet’ natuurlijk, maar je schreef zelf:
why??? WHY? Het kost je tijd, het kost ons nog veel meer tijd en het is minder milieuvervuilend als je het weggooit of ergens neer legt om het misschien later te gebruiken.
Dat klinkt alsof het voor een webshop niet altijd kosteneffectief is om sommige retouren af te handelen en het is volgens jou ook nog eens milieuvervuilend. Dat zijn volgens mij ook de redenen dat sommige webshops overgaan tot kwijtschelding na herroeping.

Waarom zou dat risico voor een consumentenkoop op afstand met een relatief lage waarde bij een koper moeten liggen? Dat is toch evident niet in lijn met de bedoeling van de wetgever?

Laat onverlet dat ik zelf ook niet begin aan retouren onder een bepaalde waarde omdat ik het ook de moeite niet waard vindt, de verkoper niet met onzin wil belasten en het ook milieuvervuilend vindt. Maar dat moet iedereen voor zich afwegen toch?

Edit: wat wellicht ook vertekenend kan werken is dat je uiteraard niets terughoort van bestellingen die nooit retour worden gestuurd door consumenten die eigenlijk hadden willen herroepen, maar het de moeite/geld/milieulast etc. niet waard vinden

[ Voor 11% gewijzigd door Number10 op 08-01-2021 11:50 ]

Onder voorbehoud van (type)fouten. Handelen naar mijn reactie is voor eigen rekening en risico. Win zo nodig zelf (betaald) advies in bij een expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Maar dan nog. Al die fuzz voor 5 euro (als je van DPD uitgaat). Wij krijgen ook dagelijks artikelen terug van rond de 10 euro via een pakket. Dan denk ik echt, why??? WHY? Het kost je tijd, het kost ons nog veel meer tijd en het is minder milieuvervuilend als je het weggooit of ergens neer legt om het misschien later te gebruiken.
Waarom biedt je deze klanten dan niet een andere oplossing dan terugsturen aan? het verwerken van het retour kost jou immers dan ook tijd en dus geld. ik zou zelf ook geen 7 euro uitgeven voor een retour van een tientje, maar van uit beide partijen gezien zou het handiger en efficiënter kunnen nietwaar?

(okay gezien een latere reactie van je vind je dat dus onzin, dan moet je ook er niet over klagen)

Heb wel vaak genoeg gehad dat ik bij een klein item zoals een kabeltje ofzo het niet terug hoefde te sturen om alle door jou en mij genoemde redenen.

Wat betreft het topic; in deze tijd is het niet eens prettig om iets te moeten versturen. Standaard duren pakketten een dag langer en een briefpost item heeft onlangs zelfs eens een week over gedaan om bezorgd te worden. dat snap je misschien in een groot land nog ergens, maar in NL?

[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 08-01-2021 11:56 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217290

Dit soort praktijken klinken heel erg als chinese dropshippers die alles proberen af te houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Laatst online: 21:01
Gunner schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:49:
[...]

Waarom biedt je deze klanten dan niet een andere oplossing dan terugsturen aan? het verwerken van het retour kost jou immers dan ook tijd en dus geld. ik zou zelf ook geen 7 euro uitgeven voor een retour van een tientje, maar van uit beide partijen gezien zou het handiger en efficiënter kunnen nietwaar?

(okay gezien een latere reactie van je vind je dat dus onzin, dan moet je ook er niet over klagen)

Heb wel vaak genoeg gehad dat ik bij een klein item zoals een kabeltje ofzo het niet terug hoefde te sturen om alle door jou en mij genoemde redenen.

Wat betreft het topic; in deze tijd is het niet eens prettig om iets te moeten versturen. Standaard duren pakketten een dag langer en een briefpost item heeft onlangs zelfs eens een week over gedaan om bezorgd te worden. dat snap je misschien in een groot land nog ergens, maar in NL?
Sinds de lockdown verwerken ze ongeveer 1.7M pakje p/d(als ik het goed heb). Terwijl na de feest dagen die een 700/800k per dag. En tijdens de normale feestdagen 1,2m p/d. Dat kan je natuurlijk niet ineens opschalen. Terwijl er ook nog verwacht wordt dat er afstand wordt gehouden tussen collega's.

De groote van het land heeft daar niets mee te maken(tenzij je het vervoeren zelf bedoeld).

En briefpost van een week is ook een uitzondering. Gister nog een brief pakketje gekregen die donderdag verstuurd was.

[ Voor 5% gewijzigd door loki504 op 09-01-2021 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:01
Aangezien TS nog niet heeft verteld wat er in de voorwaarden op de site van de winkel stond:
@ZeroXT wat stond er op de site bij de retourvoorwaarden?

Zonder antwoord op de vraag kunnen we letterlijk niets zeggen over wat wel of niet geëist kan worden vanuit de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:37
OMD schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:51:
[...]

Je moet niets natuurlijk, maar dit heb ik bij andere webshops al eens meegemaakt ja. Ik wilde een artikel retourneren, kreeg mijn geld terug en mocht het artikel weggooien of weggeven. Omdat de kosten van het verwerken van een retour voor de shop blijkbaar niet opwegen tegen de prijs van het artikel.

Ook ben ik in het verleden wel eens gevraagd om een product te vernietigen en een foto op te sturen als bewijs. Zonde, maar blijkbaar de goedkoopste oplossing voor de winkel.
Zo te lezen ben jij degene die het artikel terugwilt.

Dat mag natuurlijk, dat is jouw goed recht. Maar als het je daadwerkelijk zoveel tijd kost en je echt begaan bent met het milieu dan kun je het natuurlijk anders oplossen.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:37
@ZeroXT Webshop heeft denk ik niets te eisen wat betreft de vervoersmethode.

Het levert natuurlijk wel discussies op als je het nu niet aangetekend verstuurd en de webshop claimt later dat ze niets hebben ontvangen. Dan kun je natuurlijk een reactie als "had je het maar aangetekend moeten verzenden" verwachten.

Maar zoek inderdaad even uit hoe het met de voorwaarden zit. Als deze niet kloppen draait de webshop wellicht op voor de retourkosten. Dan is het natuurlijk geen probleem dat je op hun verzoek een duurdere verzendmethode gebruikt.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Xander schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 14:05:
[...]

Je moet niets natuurlijk, maar dit heb ik bij andere webshops al eens meegemaakt ja. Ik wilde een artikel retourneren, kreeg mijn geld terug en mocht het artikel weggooien of weggeven. Omdat de kosten van het verwerken van een retour voor de shop blijkbaar niet opwegen tegen de prijs van het artikel.

Ook ben ik in het verleden wel eens gevraagd om een product te vernietigen en een foto op te sturen als bewijs. Zonde, maar blijkbaar de goedkoopste oplossing voor de winkel.

[...]

Zo te lezen ben jij degene die het artikel terugwilt.

Dat mag natuurlijk, dat is jouw goed recht. Maar als het je daadwerkelijk zoveel tijd kost en je echt begaan bent met het milieu dan kun je het natuurlijk anders oplossen.
Hier gaat het in mijn ogen fout. Waarom moet ik het oplossen? Waarom de ondernemer? Wat is dat toch met de mensen tegenwoordig, ikke ikke ikke.

Beter milieu begint bij jezelf, niet een ander, remember?

Bestel je iets verkeerd (dat is wat ik al de hele tijd zeg) dan ga je toch al die moeite niet doen voor 2,75 (zoals het originele verhaal bedoelt was). Dit gaat natuurlijk niet op als er iets verkeerd staat op de website, defecten etc.

Ik hoef het artikel niet terug, I don't care. Ik zeg alleen dat het zonde is van mijn tijd. Doe het wel gewoon...
Je kan toch gewoon iets zonde van de tijd vinden maar wel iets dat moet gebeuren? Ik vind stofzuiger ook zonde van mijn tijd maar ja.

@Gunner
Omdat ik pertinent weiger mensen geld te geven + goederen als ze zelf iets verkeerd lezen/bestellen. Ik ben geen sinterklaas. 8)7

Maar ik denk dat jullie het allemaal niet goed begrijpen, als in mij begrijpen.
Het gaat om de initiele gedachte. Iets verkeerd bestellen en dan die moeite doen voor 2,75. Ja, natuurlijk zijn er shops die zeggen, gooi maar weg (wat ook een irritatiefactor is administratief, wel een credit voor goederen, maar geen goederen), het gaat mij om dat iemand sowieso het gaat proberen.

Fout gemaakt? Take your loss and move on. Nogmaals, want vooral hier vinden mensen het luek om alles uit verband te trekken, het gaat hier om voorbeeld van TS van 15 euro. Later bleek dit 29 euro en dan gaat de vlieger natuurlijk niet op.

[ Voor 26% gewijzigd door OMD op 09-01-2021 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dimens
  • Laatst online: 07-01-2024
[...]

Wij krijgen ook dagelijks artikelen terug van rond de 10 euro via een pakket.
OMD schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:13:
[...]

Bestel je iets verkeerd (dat is wat ik al de hele tijd zeg)
Als jullie dagelijks pakketten terugkrijgen van mensen die verkeerd bestellen, moeten jullie misschien even nagaan of de eigen marketing en/of communicatie wel goed is.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• OMD

OMD

Dimens schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 16:23:
[...]

[...]

Als jullie dagelijks pakketten terugkrijgen van mensen die verkeerd bestellen, moeten jullie misschien even nagaan of de eigen marketing en/of communicatie wel goed is.
En hier gaan we weer... Weer een perfect voorbeeld van hoe de mens denkt tegenwoordig.
Je hebt totaal geen notie van hoeveel orders daar tegenover staan, stop is met aannames als je er geen verstand van hebt.

als je een retourpercentage van 1% hebt ( dat is echt meeeega laag) en je doet 300 orders per dag, dan heb je dagelijks dus retouren nietwaar?

Mensen lezen niet. Denken niet na of hebben geen zin om ook maar enige zoekwerk te verrichten. Meer dan 40% van de retouren bij elke webshop (zo ook bij onze) is het directe gevolg van niet lezen. Dat zijn geen aannames, maar constateringen.

"dit artikel past niet op A"
ik heb dit artikel besteld maar het past niet... Meneer, dat staat in de titel, de tekst, winkelwagentje en bevestiging... Oh, ja dat lees ik niet, hij leek er op.

[ Voor 8% gewijzigd door OMD op 09-01-2021 16:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dimens
  • Laatst online: 07-01-2024
OMD schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 16:39:
[...]

stop is met aannames als je er geen verstand van hebt.
Als je de ironie hier al niet inziet, begrijp ik wel dat jouw klanten soms moeite hebben met het lezen van de productinformatie. ;)
Mensen lezen niet. [...] Meneer, dat staat in de titel, de tekst, winkelwagentje en bevestiging... Oh, ja dat lees ik niet, hij leek er op.
Mensen bestellen dus verkeerde producten omdat ze te lui zijn om te lezen. Wie binnen jullie organisatie heeft dan bedacht om nog meer tekst te plaatsen? Blijkbaar heeft de klant meer behoefte aan visuele hulp bij het bestellen, hij geeft dat nota bene aan ook.

Overigens is het ook nogal onverstandig om bij productinformatie te vermelden waarmee het product niet werkt om verschillende redenen, zoals:
  • Klanten die de productinformatie scannen kunnen daardoor een verkeerde indruk krijgen. Zij zoeken bijvoorbeeld naar een onderdeel voor product A: in de tekst staat dan “niet geschikt voor product A”. De scannende klant ziet “product A” en kan daardoor denken het juiste product te hebben gevonden.
  • Voor SEO is het uitermate slecht. Die zoekmachines zijn net als de bovenstaand beschreven klanten en indexeren vervolgens ook “product A” op de productpagina van Product B. Klanten die naar een onderdeel voor Product A op zoek zijn, kunnen vervolgens ook een zoekresultaat zien voor de productpagina die zij juist niet moeten hebben. Daarmee vererger je een bestaand probleem.
Ik ben er ondertussen dan ook wel van overtuigd dat jullie probleem toch echt bij de organisatie zelf ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Kunnen we weer verder discussiëren over het probleem van TS? Hoe webshops van anderen het doen helpt TS niet verder.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1