Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wil voor een vriend een muziek editing systeem gaan bouwen. Hij wilt er niet op gaan gamen dus goeie video kaart is niet nodig, vooral snelle CPU, RAM geheugen en opslag.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max is 1000. Liefst minder rond de 800 moet denk ik ook wel lukken aangezien de videokaart niet duur hoeft te zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Snelle CPU, snel ram geheugen en snelle opslag (m2, of ssd)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een erg stil systeem
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie een systeem kunnen samenstellen met een nieuwe generatie CPU, aangezien ik weinig kennis meer heb over wat de meest moderne en beste prijs/kwali componenten zijn. Bij voorbaat heel veel dank voor enige hulp!
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wil voor een vriend een muziek editing systeem gaan bouwen. Hij wilt er niet op gaan gamen dus goeie video kaart is niet nodig, vooral snelle CPU, RAM geheugen en opslag.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max is 1000. Liefst minder rond de 800 moet denk ik ook wel lukken aangezien de videokaart niet duur hoeft te zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Snelle CPU, snel ram geheugen en snelle opslag (m2, of ssd)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een erg stil systeem
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie een systeem kunnen samenstellen met een nieuwe generatie CPU, aangezien ik weinig kennis meer heb over wat de meest moderne en beste prijs/kwali componenten zijn. Bij voorbaat heel veel dank voor enige hulp!