Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de PC puur en alleen voor iRacing gebruiken. Simpel gezegd; PC opstarten, iRacing spelen, PC afsluiten. Dat is het enige waarvoor hij hoeft te dienen, dus niet als daily/algemene game pc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hoe goedkoper hoe beter, zolang iRacing maar perfect draait.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb echt geen flauw idee, heb er geen verstand van. Heb alleen ergens gelezen dat voor sim's de CPU erg belangrijk is dus misschien hier rekening mee houden indien dit klopt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Componenten hoeven er niet fancy uit te zien. Het enige waar ik om geef is de performance.
Ga je overklokken?
Geen idee wat het voordeel hiervan is.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hopelijk kan iemand een goede PC voorstellen die voor dit alles geschikt is, bang-for-buck. eventuele tips/tricks m.b.t. PC's en simracen zijn altijd welkom.
Alvast bedankt voor de hulp!
Ik wil de PC puur en alleen voor iRacing gebruiken. Simpel gezegd; PC opstarten, iRacing spelen, PC afsluiten. Dat is het enige waarvoor hij hoeft te dienen, dus niet als daily/algemene game pc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hoe goedkoper hoe beter, zolang iRacing maar perfect draait.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb echt geen flauw idee, heb er geen verstand van. Heb alleen ergens gelezen dat voor sim's de CPU erg belangrijk is dus misschien hier rekening mee houden indien dit klopt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Componenten hoeven er niet fancy uit te zien. Het enige waar ik om geef is de performance.
Ga je overklokken?
Geen idee wat het voordeel hiervan is.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hopelijk kan iemand een goede PC voorstellen die voor dit alles geschikt is, bang-for-buck. eventuele tips/tricks m.b.t. PC's en simracen zijn altijd welkom.
Alvast bedankt voor de hulp!