Problemen VBA in Excel

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen_W
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-01-2021
Mijn vraag

Ik probeer een invoerprogramma te maken in Excel voor het beheer van de koelvloeistof voor de garage met een VBA-module.
Ik loop er tegenaan dat ik een regel in wil voegen als het aantal ingevoerde regels >= 9 is (aantal regels is dan 10 inclusief de totaal-rij), dit niet lukt. Ik had een macro gemaakt RijInvoegen die wel functioneert als ik in de database zelf sta en dan de macro aanroep, maar niet in de VBA-module.

Verder lukt het me niet om een ingevoerde regel te herstellen. Ik krijg de ingevoerde data niet weer terug in het invoerformulier om ze te wijzigen.

Kan iemand mij hierbij helpen? Ik heb een kopie van het programma bijgevoegd.

mvg,
Harmen Westerveld

Relevante software en hardware die ik gebruik
Excel 2011 Microsoft Office 365

*snip*

[ Voor 39% gewijzigd door RobIII op 01-01-2021 15:18 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kan iemand even...?

Zoals je in onze Quickstart zult lezen verwachten we hier ook wat eigen inzet en die vragen die er staan wanneer je hier een nieuw topic opent staan er ook niet voor niks:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Open gerust een nieuw topic maar hou dan wel even voorgenoemde quickstart in je achterhoofd :) Je kunt code tags gebruiken voor 't posten van relevante(!) code :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.