Goedemiddag,
Ik zou graag zonnepanelen willen op mijn 5x10m plat dak hoek woning.
Weinig tot geen schaduw alleen aan het eind van de dag door dat de zon achter de bomen achter het huis en gebouwen van de overkant van het kanaal zitten.
Ik zit zelf op een 3000kwu te rekenen we gaan nog op inductie koken en een droger erbij. Dus ik denk zelf 9 of 10 panelen
Ik heb geen idee welke zonnepanelen goed zijn en of het beter serie of parallel.
Ik heb verschillende offertes maar ik kom er niet echt uit of ik erbij gen**id word of niet.
Kan iemand een klein beetje advies geven waar ik op moet letten of Chinese zonnepanelen brandbaarder zijn of dat dat ook gewoon goed is.
En hoeveel je gemiddeld met installatie voor 9/10 zonnepanelen kwijt ben.
En wat voor omvormers
Met vriendelijke groet en alvast bedankt!
Ik zou graag zonnepanelen willen op mijn 5x10m plat dak hoek woning.
Weinig tot geen schaduw alleen aan het eind van de dag door dat de zon achter de bomen achter het huis en gebouwen van de overkant van het kanaal zitten.
Ik zit zelf op een 3000kwu te rekenen we gaan nog op inductie koken en een droger erbij. Dus ik denk zelf 9 of 10 panelen
Ik heb geen idee welke zonnepanelen goed zijn en of het beter serie of parallel.
Ik heb verschillende offertes maar ik kom er niet echt uit of ik erbij gen**id word of niet.
Kan iemand een klein beetje advies geven waar ik op moet letten of Chinese zonnepanelen brandbaarder zijn of dat dat ook gewoon goed is.
En hoeveel je gemiddeld met installatie voor 9/10 zonnepanelen kwijt ben.
En wat voor omvormers
Met vriendelijke groet en alvast bedankt!
:strip_exif()/f/image/ozbYWJZ0N4H72ysDvPblyXqn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fkUWTuL0hfukiA1O5dLaYBxP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pYKqAN73m4x4GuIQrNS8ss0e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/F7tvtJuNgzcD4n1EF94qIhBN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/H2Cu2YPk7X9zJo5jKy8jzFlq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1e8tjnfeCEG1nGSguV1WXFFL.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ESIFWsEERoYRMMNjBQDWilOS.jpg?f=fotoalbum_tile)