Hi,
Zo nu en dan heb ik voor een projectje een passende accu nodig, die maak ik dan van 18650 Li-Ion cellen. Op het web is hier al veel over te vinden; hoe je deze kunt maken en welke materialen je hierbij nodig hebt, eigenlijk is er te veel te vinden.. iets van een standaard of modulaire configuratie leek mij wel handig.
Daarom ben ik benieuwd, waar heb jij een (custom) accupack voor nodig?
Voorbeelden:
- Kamperen
- Werken in de tuin
- Dagje uit
- E-fiets
- Powerwall
Of anders; Wat zijn features die je zou willen zien in een kleine of grotere accupack?
Denk hierbij aan;
Technische specs:
- 12V, 24V, 36V, 48V of meer?
- DC output
- Solar Input
- AC output
- USB Quick Charge
- USB PD
- Led (evt RGB)
- etc...
Ook Mechanisch:
- Gewicht
- Volume
- Vorm
Alle input is welkom.
Hiermee wil ik een ontwerp maken dat andere mogelijk ook zouden kunnen gebruiken.
Let the discussion begin
Groetjes,
Twan
P.s. als we hier iets moois uit halen zal ik de post bewerken zodat deze ere doet aan de titel
Zo nu en dan heb ik voor een projectje een passende accu nodig, die maak ik dan van 18650 Li-Ion cellen. Op het web is hier al veel over te vinden; hoe je deze kunt maken en welke materialen je hierbij nodig hebt, eigenlijk is er te veel te vinden.. iets van een standaard of modulaire configuratie leek mij wel handig.
Daarom ben ik benieuwd, waar heb jij een (custom) accupack voor nodig?
Voorbeelden:
- Kamperen
- Werken in de tuin
- Dagje uit
- E-fiets
- Powerwall
Of anders; Wat zijn features die je zou willen zien in een kleine of grotere accupack?
Denk hierbij aan;
Technische specs:
- 12V, 24V, 36V, 48V of meer?
- DC output
- Solar Input
- AC output
- USB Quick Charge
- USB PD
- Led (evt RGB)
- etc...
Ook Mechanisch:
- Gewicht
- Volume
- Vorm
Alle input is welkom.
Hiermee wil ik een ontwerp maken dat andere mogelijk ook zouden kunnen gebruiken.
Let the discussion begin
Groetjes,
Twan
P.s. als we hier iets moois uit halen zal ik de post bewerken zodat deze ere doet aan de titel
[ Voor 5% gewijzigd door Twan_V op 27-12-2020 21:02 ]