een Gamepc laten bouwen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanDerVaart
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-02-2021
Beste leden,

Ik ben op zoek naar een GamePC en hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen & fotoshoppen en dan natuurlijk alle basis dingen zoals internet, word, etc.

Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik ga de computer gebruiken om op te gamen en gebruik hem voor mijn online business.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1500 - €2000 (3080/3090) incl. btw & verzending,

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de componenten alleen samengesteld en in een note gezet. Verder nog niks op voorraad of dergelijke.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil gewoon elke game op minimaal ''high settings'' kunnen spelen met een goede FPS. Een SSD for sure :)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Beste prijs/kwaliteit verhouding.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee. Beste prijs/kwaliteit verhouding. De performance is het belangrijkst.

Ga je overklokken?
Op dit moment niet, in de toekomst zou het wel fijn zijn als dit mogelijk is.

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

Ik wil de Game PC laten bouwen door een bedrijf, dus niet zelf alles los inkopen en in elkaar zetten. En een betrouwbaar bedrijf dat goed in reviews staat dat ze goed de pc in elkaar kunnen zetten. En feedback op mijn build (zie hieronder)

Hopelijk kunnen jullie mij goede sites/bedrijven aanbevelen met de juiste game PC!

Thanks!

Cer

Mijn parts so far:

*knip* externe winkelmandjes zijn niet toegestaan. Gebruik hiervoor aub de Handleiding Pricewatch

[ Voor 12% gewijzigd door br00ky op 28-12-2020 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:20
Hoe kies je deze onderdelen en denk je die inclusief montage, btw en levering voor je budget van 1500-2000 euro te gaan krijgen ?

Alleen al je 3080 met 5900x , als je ze al kan bestellen nu ergens zijn samen al 1500
euro.

Maak eerst eens een compleet lijstje van onderdelen die ook echt leverbaar zijn in Nederland. Ik zie ook nergens randapparatuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:45

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:30

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Hoi @VanDerVaart, welkom op Tweakers.net :). Je hebt je topic in het verkeerde forum geplaatst; advies over aanschaf van pc's hoort thuis in Desktop Aankoopadvies. Ik heb je topic daar dan ook naartoe verplaatst.

[ Voor 59% gewijzigd door Bart ® op 28-12-2020 18:52 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gedonie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 10:31
Als je het toch door een bedrijf wilt laten bouwen, waarom je dan niet daar laten adviseren. Als je ze niet genoeg vertrouwd om je advies te geven laat ze dan alsjeblieft je PC ook niet bouwen.

Daarnaast is je wensenlijst voor je budget niet te krijgen. Je komt zonder assemblage en opslagen van de bouwer al op je maximale budget uit. Zo'n bedrijf werkt niet gratis.

Als je prebuild zoekt ga eens kijken bij origen pc of anders alienware. Beide niet goedkoop, maar ja dan heb je niet de hassle van het bouwen en zoeken van je onderdelen.

[ Voor 19% gewijzigd door gedonie op 28-12-2020 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamaa1
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18:10
Even snel bierfiltje rekenen:
3080: 800-900
5900x: 550-600
Assemblage: 80

Zeg dat je met die drie dingen al aan de 1500 euro zit. En dan is het nog afwachten wanneer je ze krijgt, want beide zijn al weinig beschikbaar, moest zelf voor mijn 5900x enkele weken wachten (durf niet te zeggen hoe de wachttijden nu zijn). Hoe snel verwacht je je pc te kunnen gebruiken? Want als je hoopt volgende week te kunnen gamen kom je bedrogen uit.

Ik zou persoonlijk niet bij Alienware of Origin PC bestellen. Origin PC zit in Amerika zover ik weet en vraagt al 1600 dollar voor een pc met een i5 en een 1660 ti, idioot duur. Daar komen dan nog verscheepskosten bij en mogelijk importkosten. Alienware kan je wel op de Nederlandse Dell site kopen, maar ook veel te duur, voor een i7 + 2060 super betaal je al 1850 euro.
Pagina: 1