Naam van een oud voetbal manager spel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenDeR
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 29-12-2020
Ik ben op zoek naar een voetbal manager spel wat ik vroeger speelde. Ik kan het het beste omschrijven wat Online Soccer Manager vroeger was, maar dan offline. Volgens mij speelde ik het ergens tussen 2001 en 2005 op de pc.
Dingen die ik me herinner:
- Je kon een heel uit vele leagues kiezen, binnenland en buitenland, en ook lagere divisies. Zoo speelde ik volgens mij ook tegen teams als Top Oss en Kozakken Boys.
- Je kon je opstellingen maken tactieken veranderen.
- personeel aannemen voor div. Trainingen. Scouts, medici
- Sponsers regelen.
- je stadion uitbreiden met o.a. meer en grotere tribunes, betere velden en verlichting. Eetgelegenheden etc. Alles had ook invloed op je inkomen en prestaties.
- Je kon op trainingskampen.
- volgens mij waren er veel blauw en groen tinten.
- "Homescreen: bestond uit 6 of 9 pictogrammen waarmee je dan ook naar je stadion, je staff, je team, de transfermarkt etc. Kon.
- De CD-Rom zat in een groen kartonnen "enveloppe" voor CD's.
- Je kon het spel op een redelijk hoog tempo spelen, wat het voor mij aantrekkelijk maakte zodat je snel kon groeien.

Ik kan me voorstellen dat mijn omschrijving wat vaag kan zijn, maar hoop toch dat jullie mij misschien een antwoord kunnen geven. _/-\o_

Beste antwoord (via JeroenDeR op 27-12-2020 08:22)

• Muurth
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-10-2021
Voetbal Coach?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:35
Misschien Ultimate Soccer Manager? Wikipedia: Ultimate Soccer Manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:38

g0tanks

Moderator CSA
Wikipedia: Championship Manager: Season 01/02 komt uit die periode, maar geen idee of het verder aansluit.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 20:48
Kun je beter je vraag niet hier stellen?

[Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Competitie manager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 14:51
Dat zou ook mijn gok zijn. Vooral de simpele layout, het feit dat je alles kon versnellen en het upgraden van eetgelegenheden staat mij bij.
Trouwens ook de vele filmpjes van Hans Kraaij Sr. ;) Ik heb heel wat uren versleten aan CM 97/98, de nieuwe versies vond ik minder.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Muurth
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-10-2021
Voetbal Coach?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenDeR
Voetbal Coach?
Dat was 'm!
Achter af zo simpel, maar lig er al 3 dagen wakker van.
Ontzettend bedankt! Ik ga kijken of ik m nog ergens kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL-IP(!)
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09:43
Heeft dat spel toevallig ook Nederlands commentaar? Ik heb vroeger ook een spel gespeeld in die periode waar je stadions kon bouwen etc maar daar waren 2 bekende commentatoren die spraken tijdens de korte wedstrijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

:+

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2021 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenDeR
Heeft dat spel toevallig ook Nederlands commentaar? Ik heb vroeger ook een spel gespeeld in die periode waar je stadions kon bouwen etc maar daar waren 2 bekende commentatoren die spraken tijdens de korte wedstrijden.
Het commentaar was wel nederlands, maar volgens mij was het alleen tekst, dus dat zullen dan geen bekende commentatoren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenDeR
Haha, mooie wervende ook bij het spel! Kon je echt als Nederlandse club promoveren naar Serie A of Premier League?
Haha, je kon niet met je nederlands amateur team doorstromen naar de Serie A volgens mij. Wel naar tot aan de eredivisie. Anders moest je in de lagere divisies van die regios aan de slag. Je kon wel als trainer doorstromen naar die divisies. Je was namelijk als trainer vrij om in te gaan op t aanbod van een ander team. Je kon volgens mij niet vrij kiezen (als je dat zo in de instellingen had staan) je kon kiezen uit teams die intresse hadden in jou diensten en aan de hand van je prestaties waren dat dan hogere clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakmans
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 15:17
JL-IP(!) schreef op zondag 27 december 2020 @ 08:37:
Toevallig moest ik er pas ook aan denken. Volgens mij was het commentaar van Jack van Gelre. Maar ik weet de naam ook niet meer van het spel, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:+

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2021 16:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
The Realone schreef op zondag 27 december 2020 @ 04:06:
[...]

Dat zou ook mijn gok zijn. Vooral de simpele layout, het feit dat je alles kon versnellen en het upgraden van eetgelegenheden staat mij bij.
Trouwens ook de vele filmpjes van Hans Kraaij Sr. ;) Ik heb heel wat uren versleten aan CM 97/98, de nieuwe versies vond ik minder.
Geweldig spel vroeger :) volgensmij had je zelfs soms de optie om in de rust slaapmiddel in de thee van de tegenstander te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-09 19:18
Pagina: 1