Ik ben op zoek naar een voetbal manager spel wat ik vroeger speelde. Ik kan het het beste omschrijven wat Online Soccer Manager vroeger was, maar dan offline. Volgens mij speelde ik het ergens tussen 2001 en 2005 op de pc.
Dingen die ik me herinner:
- Je kon een heel uit vele leagues kiezen, binnenland en buitenland, en ook lagere divisies. Zoo speelde ik volgens mij ook tegen teams als Top Oss en Kozakken Boys.
- Je kon je opstellingen maken tactieken veranderen.
- personeel aannemen voor div. Trainingen. Scouts, medici
- Sponsers regelen.
- je stadion uitbreiden met o.a. meer en grotere tribunes, betere velden en verlichting. Eetgelegenheden etc. Alles had ook invloed op je inkomen en prestaties.
- Je kon op trainingskampen.
- volgens mij waren er veel blauw en groen tinten.
- "Homescreen: bestond uit 6 of 9 pictogrammen waarmee je dan ook naar je stadion, je staff, je team, de transfermarkt etc. Kon.
- De CD-Rom zat in een groen kartonnen "enveloppe" voor CD's.
- Je kon het spel op een redelijk hoog tempo spelen, wat het voor mij aantrekkelijk maakte zodat je snel kon groeien.
Ik kan me voorstellen dat mijn omschrijving wat vaag kan zijn, maar hoop toch dat jullie mij misschien een antwoord kunnen geven.
Dingen die ik me herinner:
- Je kon een heel uit vele leagues kiezen, binnenland en buitenland, en ook lagere divisies. Zoo speelde ik volgens mij ook tegen teams als Top Oss en Kozakken Boys.
- Je kon je opstellingen maken tactieken veranderen.
- personeel aannemen voor div. Trainingen. Scouts, medici
- Sponsers regelen.
- je stadion uitbreiden met o.a. meer en grotere tribunes, betere velden en verlichting. Eetgelegenheden etc. Alles had ook invloed op je inkomen en prestaties.
- Je kon op trainingskampen.
- volgens mij waren er veel blauw en groen tinten.
- "Homescreen: bestond uit 6 of 9 pictogrammen waarmee je dan ook naar je stadion, je staff, je team, de transfermarkt etc. Kon.
- De CD-Rom zat in een groen kartonnen "enveloppe" voor CD's.
- Je kon het spel op een redelijk hoog tempo spelen, wat het voor mij aantrekkelijk maakte zodat je snel kon groeien.
Ik kan me voorstellen dat mijn omschrijving wat vaag kan zijn, maar hoop toch dat jullie mij misschien een antwoord kunnen geven.