toepassing is geblokeerd voor toegang tot grafische hardware

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius Ceasar
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 29-12-2020
De laatste tijd wordt mijn scherm telkens als ik een game wil openen een paar keer zwart voor 1 seconde en dan sluit de game af en krijg ik de melding 'toepassing is geblokeerd voor toegang tot grafische hardware'.

Mijn processor is een Intel(R) Core(TM) i5-5200U CPU @ 2.20GHz, 2201 MHz, 2 core('s), 4 logische processor(s). Mijn computer is 64-bit. Ik heb 8gb ram en 1 tb HDD. Ik heb ook een AMD Radeon R7 M260 videokaart en een Intel(r) HD graphics 5500 videokaart.

Ik heb al mijn stuurprogramma's voor mijn videokaarten bijgewerkt maar het hielp niet. Ik heb ook de tdr delay aangepast en zelfs mijn computer opieuw ingesteld maar niets lijkt te werken.

Ik vraag hier hulp want ik weet echt niet meer wat te doen.

Beste antwoord (via Julius Ceasar op 29-12-2020 15:44)

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Naast driver issues geven de oplossingen ook aan dat het een hardware probleem kan zijn. Kun je testen met een andere videokaart (bijvoorbeeld de AMD kaart uitschakelen) en enkel de intel gpu gebruiken of vice versa)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Naast driver issues geven de oplossingen ook aan dat het een hardware probleem kan zijn. Kun je testen met een andere videokaart (bijvoorbeeld de AMD kaart uitschakelen) en enkel de intel gpu gebruiken of vice versa)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:07
Julius Ceasar schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 00:18:
De laatste tijd wordt mijn scherm telkens als ik een game wil openen een paar keer zwart voor 1 seconde en dan sluit de game af en krijg ik de melding 'toepassing is geblokeerd voor toegang tot grafische hardware'.

Mijn processor is een Intel(R) Core(TM) i5-5200U CPU @ 2.20GHz, 2201 MHz, 2 core('s), 4 logische processor(s). Mijn computer is 64-bit. Ik heb 8gb ram en 1 tb HDD. Ik heb ook een AMD Radeon R7 M260 videokaart en een Intel(r) HD graphics 5500 videokaart.

Ik heb al mijn stuurprogramma's voor mijn videokaarten bijgewerkt maar het hielp niet. Ik heb ook de tdr delay aangepast en zelfs mijn computer opieuw ingesteld maar niets lijkt te werken.

Ik vraag hier hulp want ik weet echt niet meer wat te doen.
lees dit eens even door

Toepassing is geblokkeerd voor toegang tot grafische hardwar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius Ceasar
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 29-12-2020
bedankt voor de hulp ik heb mijn amd kaart uitgeschakeld en het werkt nu weer