Toepassing is geblokkeerd voor toegang tot grafische hardwar

Pagina: 1
Acties:
  • 15.118 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En jahoor, heb ik net ''beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld'' verholpen en dan krijg ik ineens te maken met ''toepassing is geblokkeerd voor toegang tot grafische hardware'' een probleem dat eigenlijk precies hetzelfe doet. Mijn game crashen.

Weet iemand hoe ik dit correct kan verhelpen? Informeer me dan even alsjeblieft.

Enkele specificaties:
Processor: Intel Core i5-4210U CPU 1.70 GHz
Videokaart: Nvidia GeForce 820m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 13:16

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Al geprobeerd driver te verwijderen met DDU in veilige modus en dan een oudere driver te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:02

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En vermeld even je OS :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Besturingssysteem (Operating System). Bijvoorbeeld Windows 7, Windows 10, OSX...

Verder is misschien een lijstje met de gebruikte hardware ook handig, zodat mensen niet hoeven te gokken welke software nodig is om dit draaiend te houden onder het gebruikte OS.

[ Voor 70% gewijzigd door sypie op 01-01-2016 23:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Windows 10

Als ik eerlijk ben zal ik niet weten hoe ik deze vragen kan beantwoorden, mijn excuses. Maar ik ben niet zo'n technisch persoon. Ik heb nogal basale vaardigheden op dit platform.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2016 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Je hoeft geen technisch wonder te zijn om die dingen uit te voeren. Als je de volgende stappen doet dan kom je er vanzelf.

- Google naar DDU (Display Driver Uninstaller) en download de laatste versie.
- Google naar Windows 10 boot howto boot to safe mode
- Ga naar de nvidia website en download de laatste of oudere drivers

Een kind kan de was doen.

De hardware specificaties kan je vinden op de plek waar je je laptop hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De app waarop ik het spel spelen was geblokkeerd door deze ''hardware''

Ik heb het nu weten te verhelpen. Maar dankjewel voor het reageren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Hoe heb je het verholpen? Dan hebben andere mensen er in de toekomst mogelijk ook nog wat aan :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, er stond dat (de app waar ik dus problemen mee had) ROBLOX geblokkeerd was door die '''grafische'' hardware. Dus heb ik met rechtermuisknop op ROBLOX player gedrukt op mijn bureaublad en daar een beetje rondgesnuffelt. Er stond dus dat mijn grafische hardware het niet toestond om ROBLOX te draaien op mijn laptop. En zo dus de heletijd afgesloten werd.. Dus rechterklik op programma wat het niet doet > uitvoeren met grafische processor (In die melding waar je ziet dat de game afgesloten word staat er waarschijnlijk ook bij met welke grafische processor dit te maken heeft) en dan dus dat veranderen naar bijvoorbeeld zoiets naar nvidia in een plaats van intel. Dan werkt het waarschijnlijk, want het heeft bij mij ook geholpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:47

D4NG3R

kiwi

:)

Sp3ci3s8472 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 01:02:
- Google naar DDU (Display Driver Uninstaller) en download de laatste versie.
- Google naar Windows 10 boot howto boot to safe mode
DDU gewoon launchen in Windows 10, deze zal zeuren dat je beter in Safe Mode kan zitten en vraagt of je wil rebooten naar safemode. ;)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

D4NG3R schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 15:21:
[...]

DDU gewoon launchen in Windows 10, deze zal zeuren dat je beter in Safe Mode kan zitten en vraagt of je wil rebooten naar safemode. ;)
Weer wat geleerd :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnschuman
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 03-07-2023
Mijn broer heet dit probleem ook, van alles al geprobeerd nog geen oplossing. :( wat zou verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash951
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 02-04-2017
Hallo allemaal,

Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem. Het lijkt bij sommige games wel goed te gaan en dat maakt het allemaal nog vreemder. Ik draai Windows 10 64 bit, 2x evga 590 gtx classified in sli. Far Cry 4 en wow doen het niet, maar heroes of the storm dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flash951 schreef op zondag 2 april 2017 @ 13:02:
Hallo allemaal,

Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem. Het lijkt bij sommige games wel goed te gaan en dat maakt het allemaal nog vreemder. Ik draai Windows 10 64 bit, 2x evga 590 gtx classified in sli. Far Cry 4 en wow doen het niet, maar heroes of the storm dan wel weer.
Dit is een topic van @Verwijderd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
@Flash951 Open even een nieuw topic. Een topic kapen (hoewel al wat ouder) is niet toegestaan. Geef een duidelijke beschrijving van je probleem, je hardware en welke stappen je hebt gedaan om tot een oplossing te komen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.