Niet op voorraad.
Het is Antec, geen AntexOp vrijdag 17 augustus 2001 10:42 stond in freekweb's sig het volgende:
Antex SX830 | Epox 8K7A+ | TB1540 11x140 | MC462-A | Asus GF3@235/555 | 512MB DDR Cas 2-2-2 | ADSL
[/zeikmode]
De download sectie is niet beschikbaar , zou het dan daadwerkelijk zo ver zijn?
Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?
Niet op voorraad.
maar denk eerder problemen met hun site.
zijn die 20.80 officieel ?
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Verwijderd
Denk 't ook, doe maar eens een traceroute naar nvidia.comOp vrijdag 17 augustus 2001 10:52 schreef gamertothemax het volgende:
maar denk eerder problemen met hun site.
naja, lekkerrrrrrr boeiend
Dan is ie toch downOp vrijdag 17 augustus 2001 11:09 schreef Bomberman het volgende:
Hmm .. hun ftp site is niet down maar ik krijg een timeout. Goed teken.
wheheheheOp vrijdag 17 augustus 2001 11:13 schreef Pc123 het volgende:
[..]
Dan is ie toch down
Ken iemand een mod oid dit checke pls ik krijg zometeen een hartvarken van de spanning.Op vrijdag 17 augustus 2001 11:19 schreef Bomberman het volgende:
Ehh .. nee toch. Dan is het gewoon te druk .. dacht ik.
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Of ze hebben problemen met hun server.Op vrijdag 17 augustus 2001 11:19 schreef Bomberman het volgende:
Ehh .. nee toch. Dan is het gewoon te druk .. dacht ik.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Wanneer ik ze heb, gooi ik ze ook op onze server. Kan haast niet wachtenOp vrijdag 17 augustus 2001 11:28 schreef gamertothemax het volgende:
ik up ze wel even op server als ze beschikbaar zijn, denk dat het anders wat te druk word.
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Is het moeilijk ? Goeie zinnen neerzetten een leestekens gebruiken ?Op vrijdag 17 augustus 2001 11:20 schreef salutem het volgende:
[..]
Ken iemand een mod oid dit checke pls ik krijg zometeen een hartvarken van de spanning.
ja lache met jouOp vrijdag 17 augustus 2001 11:34 schreef supermel_nl het volgende:
lalallllallalala ik heb ze lekker al
welk versienummer dan ?
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Niet op voorraad.
en? Ist wat?Op vrijdag 17 augustus 2001 10:48 schreef Jos_The_Boss het volgende:
ik ga ze ff testen die 14.61
Ik denk dat niemand meer de moeite neemt om die zoethoudertjesOp vrijdag 17 augustus 2001 12:58 schreef Windhoosje het volgende:
[..]
en? Ist wat?
Niet op voorraad.
ik ga straks ook die 14.61 benchen...gewoon effe kijken enzo...heb al een hele lijst met detonators die ik gebencht heb, met uikomsten enzo.Op vrijdag 17 augustus 2001 13:34 schreef edward2 het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand meer de moeite neemt om die zoethoudertjeste proberen, nu de 20xx bekend zijn.
Maar het grote "moment supreme" (zoiets wast toch, in het frans dan) komt hoop ik heeeeel soon...de detonator 4...ik ben echt benieuwd!!
IK heb ze wel gedownd, mochten die 20xx vandaag niet komen, dan zal ik ze wel eens een kans geven.Op vrijdag 17 augustus 2001 13:37 schreef Windhoosje het volgende:
[..]
ik ga straks ook die 14.61 benchen...gewoon effe kijken enzo...heb al een hele lijst met detonators die ik gebencht heb, met uikomsten enzo.
Maar het grote "moment supreme" (zoiets wast toch, in het frans dan) komt hoop ik heeeeel soon...de detonator 4...ik ben echt benieuwd!!
Ik ging trouwens gisteren twijfelen aan het bestaan van de 20xx series, toen mailde ik naar nVidia en kreeg dit terug:
Thank you for your email. We are currently tweaking the drivers to improve Direct 3d performance. If you are a Geforce 3 owner, you will notice a significant performance boost with these drivers once we release them. We should be providing them on our website very soon so please check back with us for Detonator 4 availability.
Webmaster
www.nvidia.com
webmaster@nvidia.com
Niet op voorraad.
,wow, 30% wints voor G3
ik heb net die 14.xx gebenchd. ze zijn onstabiel, en ik ga ca 150 punten omlaag. dus nee, geen 14.xx
blijf dus nog bij de 12.90.
Freelance tweaker
Hier staat wat je ongeveer kan verwachten, mogelijk is de d3d performance voor de GF3 nog verder verbeterd omdat ze daar het laatste mee bezig waren.
Niet op voorraad.
ik denk dat het eerder 200-300 3dmarks zal uit maken.
Als je gelezen zou hebbenOp vrijdag 17 augustus 2001 13:59 schreef FMS het volgende:
wat bedoelen ze met 30% winst? ik zou dus 8500 3dmarks moeten kunnen halen?
ik denk dat het eerder 200-300 3dmarks zal uit maken.
Niet op voorraad.
Excuse moi, maar ik heb nu eve over 3dmark. ik wilde weten wat zo ongeveer wints zal zijn.Als je gelezen zou hebben, had je gelezen dat die 30% alleen was bij Q3A 1600*1200
Thx erward, zo te zien is het ca 1000!!! winst
en dan nog te denken dat optimised software zo'n groot impact heeft,
Verwijderd
:-)
Maar ja ... idd, gewoon nog effe wachten .... zal wel vanavond pas een keer komen.
We'll see.
Bye y'all !
Ik hou niet van schone zaken doe mij maar gewoon een vuil 20.80 drivertjeOp vrijdag 17 augustus 2001 14:14 schreef freekweb het volgende:
gewoon nog ff geduld hebben dus, en dan lekker zelf gaan testen, geduld is een schone zaak
jij bent dan zekers ook zo'n gast die nooit z'n reet afveegt, en een dikke laag stront tussen z'n bilnaat heeft zittenOp vrijdag 17 augustus 2001 14:18 schreef salutem het volgende:
[..]
Ik hou niet van schone zaken doe mij maar gewoon een vuil 20.80 drivertje
HOHOHOHOHO wat een lolOp vrijdag 17 augustus 2001 14:21 schreef freekweb het volgende:
[..]
jij bent dan zekers ook zo'n gast die nooit z'n reet afveegt, en een dikke laag stront tussen z'n bilnaat heeft zitten
Maar daar gaat toch echt niet m'n pctje sneller van draaien
Als ik dat zou willen dan deed ik wel mee aan de yogho yogho wedstrijd. of chocomel t'is maar net wat je het liefst gebruikt als laxeermiddel.Op vrijdag 17 augustus 2001 14:25 schreef freekweb het volgende:
retesnel juist![]()
grapjasOp vrijdag 17 augustus 2001 14:53 schreef -SK- het volgende:
hier kan je ze halen
http://www.guru3d.com/download/
wij zijn dus wel aan het wachten op de 20.80 drivers hoor.Op vrijdag 17 augustus 2001 14:53 schreef -SK- het volgende:
hier kan je ze halen
Verwijderd
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????, tuurlij he, nou ik zie ze dr niet tussenOp vrijdag 17 augustus 2001 14:53 schreef -SK- het volgende:
hier kan je ze halen
LOL, binne 30 sec als 3 reply's...
ooit gehoord van leestekens?Op vrijdag 17 augustus 2001 14:57 schreef -SK- het volgende:
ooooh sorry wist ik nie maar zijn die 14.61 goed maken ze mijn asus geforce 3 gts sneller draai nu de 12.90 drivertjes
Niet op voorraad.
Verwijderd
Dyslexie is een probleem waar veel mensen mee te kampen hebben. Daarom kan het af en toe voorkomen dat iemand een verhaal post waar nogal wat spel/stijlfouten in voorkomen en het is niet leuk om iemand daar steeds op te wijzen.
Aan de andere kant; als je weet dat je dyslectisch bent, probeer het verhaal dan kort te houden en druk af en toe op [Enter]. Ondanks de welwillendheid van de meesten, is gebleken dat een woordenzee zonder 'enters' of leestekens niet goed gelezen wordt en dat is natuurlijk jammer.
en ik wil graag antwoord op mijn raag worden die 20.80 detonators sneller dan mijn 12.90 voor mijn asus gf 2 gts
antwoord:Op vrijdag 17 augustus 2001 15:02 schreef -SK- het volgende:
nee ik typ noch al snel en ik heb
Dyslexie is een probleem waar veel mensen mee te kampen hebben. Daarom kan het af en toe voorkomen dat iemand een verhaal post waar nogal wat spel/stijlfouten in voorkomen en het is niet leuk om iemand daar steeds op te wijzen.
Aan de andere kant; als je weet dat je dyslectisch bent, probeer het verhaal dan kort te houden en druk af en toe op [Enter]. Ondanks de welwillendheid van de meesten, is gebleken dat een woordenzee zonder 'enters' of leestekens niet goed gelezen wordt en dat is natuurlijk jammer.
en ik wil graag antwoord op mijn raag worden die 20.80 detonators sneller dan mijn 12.90 voor mijn asus gf 2 gts
JA!
DierenbeulOp vrijdag 17 augustus 2001 15:06 schreef FMS het volgende:
ik verwacht ze eerst op nVdia.com
van het wachten word ik ook nie goed van
lust wel een beertje nu,
Niet op voorraad.
Verwijderd
Ja ... begin daar ook nog eens over ... zit hier op mijn werk ja ! Met dit weer ...
Damnit ...
Wil wel dat als ik om 17.00 uur thuis ben dat ze er staan, maar nu maakt het me weinig uit !
En al die lui hier maar blèren !
lol, mij nederlands sux, i'm from UK.Op vrijdag 17 augustus 2001 15:06 schreef edward2 het volgende:
[..]
Dierenbeul
gaan ze dit topic niet sluiten als we dit soort bullshit lullen?
niet als je er te lang over doorgaatOp vrijdag 17 augustus 2001 15:09 schreef FMS het volgende:
[..]
lol, mij nederlands sux, i'm from UK.
Ze zijn niet zo streng, in de Radeontopics, wordt ook nog wel eens het eea offtopic geluld, als het maar voldoende wordt afgewisseld met nuttige info ect.Op vrijdag 17 augustus 2001 15:09 schreef FMS het volgende:
[..]
lol, mij nederlands sux, i'm from UK.
Deze thread is een prima nieuwscentrum, want iedereen zit hier om de 30 sec de nVidia homepage te refreshen, of niet
Niet op voorraad.
en de gelukkigen die ze al wel binnen hebben maken mirrorsals ze uit zijn, gaat natuurlijk iedereen als een gek die drivers downen, en wat krijg je dan, juist overload
Verwijderd
/me begint zo langzamerhand te denken dat nvidia.com het slachtoffer is van een ddos aanval van Ati
Volgens mij was het gewoon ftp.nvidia.com, maar daar gebeurt letterlijk en figuurlijk ook niks.Op vrijdag 17 augustus 2001 15:36 schreef TeknoGecko het volgende:
Heeft NVidia trouwes geen ftp-site waar we effe op kunnen rondsnuffelen? Wellicht staan de bestanden er eerder dan de link er naartoe...
Dat heb ik ook al geprobeerd, timeout, als ze het bij nVidia maar niet wagen om weekend te gaan houden voor ze die 20xx op het net gekwakt hebbenOp vrijdag 17 augustus 2001 15:40 schreef VTec het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon ftp.nvidia.com, maar daar gebeurt letterlijk en figuurlijk ook niks.
Niet op voorraad.
Het is daar minstens 6 uur vroeger hoor, dus ze hebben net der 2e bakkie koffie opOp vrijdag 17 augustus 2001 15:45 schreef freekweb het volgende:
denk dat het niet meer gaat lukken vandaag, aangezien het tijdsverschil BAAL BAAL
Niet op voorraad.
BTW, ze moeten wel opschieten want anders kan ik ze nooit meer op onze server gooien (over een uurtje: WEEKEND !!!!)
Verwijderd
maar vanavond rond 7-8 zal het er wel zijn denk ik.
Oh...ok... dan ligt het niet aan mijn verbinding...Op vrijdag 17 augustus 2001 15:40 schreef VTec het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon ftp.nvidia.com, maar daar gebeurt letterlijk en figuurlijk ook niks.
ik wil ze toch eigenlijk wel voor het weekend hebben... dan kan ik ze eens flink gaan testen
Ik kijk morgenvroeg wel weer eens... ik ga nu naar huis en vanavond Final Fantasy!!!!
Suc6 allemaal! Prettig weekend!
Er zijn diverse websites die ze hebben, Anand, TomHW, Extremetech, Sharky's, maar die hebben al gezegd ze niet te lekken todat ze off. uitkomen, helaas...
Niet op voorraad.
Verwijderd
was het nietOp vrijdag 17 augustus 2001 15:40 schreef VTec het volgende:
[..]
ftp1.detonator.nvidia.com
ftp2.detonator.nvidia.com
zou kunnen maar die doen het ook niet.Op vrijdag 17 augustus 2001 16:02 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
was het niet
Sinlath | Opinions may contain latency
niet dat die beter werken maar ja dat zijn ze ook !Op vrijdag 17 augustus 2001 16:02 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
was het niet
Wedden dat deze werken. In ieder geval werken ze wel met casema (toch nog ergens goed voorOp vrijdag 17 augustus 2001 16:06 schreef salutem het volgende:
niet dat die beter werken maar ja dat zijn ze ook !
De urls zijn:
ftp://ftp1.detonator.nvidia.com/
ftp://ftp2.detonator.nvidia.com/
Alleen staat hier alleen 12.41 op, dus hebben we hier niks aan voorlopig.
Ik ook hoor (gisteren nog), maar omdat veel mensen, volgens mij, nu de drivers een beetje verwachten, zou het me niks verbazen dat het daar nu (vandaag) extra druk is (drukker dan normaal that is). Zeker wanneer de site problemen geeft (zoals vandaag), gaan steeds meer mensen denken dat de drivers elk moment kunnen verschijnen (terecht of onterecht).Op vrijdag 17 augustus 2001 15:53 schreef edward2 het volgende:
Ik kwam er van de week regelmatig op hoor VTec.
Er zijn diverse websites die ze hebben, Anand, TomHW, Extremetech, Sharky's, maar die hebben al gezegd ze niet te lekken todat ze off. uitkomen, helaas...
What the fuck, ik ga vanavond ook naar FFOp vrijdag 17 augustus 2001 15:51 schreef TeknoGecko het volgende:
[..]
Oh...ok... dan ligt het niet aan mijn verbinding...![]()
ik wil ze toch eigenlijk wel voor het weekend hebben... dan kan ik ze eens flink gaan testen
Ik kijk morgenvroeg wel weer eens... ik ga nu naar huis en vanavond Final Fantasy!!!!
Suc6 allemaal! Prettig weekend!
w00t
mooie effecten, veel actie, maar het is verre van origineel
en helaas ook geen detonator4 drivers hiero
nou dat gaat weer lekker dus...
ftp://ftp2.detonator.nvidia.com/
DOEN het weer! Helaas alleen nog maar 12.41
www.nvidia.com is nog down...
Ik ben gister al geweestOp vrijdag 17 augustus 2001 17:20 schreef robbie007 het volgende:
What the fuck, ik ga vanavond ook naar FF, ik kon kiezen tussen Jurassic park of FF, nou nou wat een moeilijke keuze