Vriend van mij had een slk230 van de eerste generatie.
Ook al was de auto qua smaak niet mijn ding, accelereerde wel super!
Keertje een bmw 325i e93 gereden en heerlijke auto, vermogen viel mij alleen wat tegen maar misschien was dat gewoon een slecht model (dealer apeldoorn). Wel echt beetje een tank
Nu een saab 93 2.0T en die gaat echt als de brandweer
(en een f31 320d, ook heerlijk)
Ik zou ze gewoon beide rijden en testen. Wel de 320 variant van de e93 laten staan, dat is echt te traag
Niet super relevant maar ik vind het dak systeem van de bmw echt briljant

Beide super leuke opties! Een 4zit is wel altijd handig voor incidentele ritjes/spullen
Ze zitten beide op 7.7 0-100 (325i vs 200) maar de mercedes is wel 400(!) kg lichter. Dat merk je denk ik wel tijdens het rijden (en de wegenbelasting)
Weet je zeker dat je handbak wilt? De automaten de bmw en merc zijn wel echt top en maken het cabrio gevoel voor mij echt af
Ook al was de auto qua smaak niet mijn ding, accelereerde wel super!
Keertje een bmw 325i e93 gereden en heerlijke auto, vermogen viel mij alleen wat tegen maar misschien was dat gewoon een slecht model (dealer apeldoorn). Wel echt beetje een tank
Nu een saab 93 2.0T en die gaat echt als de brandweer
Ik zou ze gewoon beide rijden en testen. Wel de 320 variant van de e93 laten staan, dat is echt te traag
Niet super relevant maar ik vind het dak systeem van de bmw echt briljant
Beide super leuke opties! Een 4zit is wel altijd handig voor incidentele ritjes/spullen
Ze zitten beide op 7.7 0-100 (325i vs 200) maar de mercedes is wel 400(!) kg lichter. Dat merk je denk ik wel tijdens het rijden (en de wegenbelasting)
Weet je zeker dat je handbak wilt? De automaten de bmw en merc zijn wel echt top en maken het cabrio gevoel voor mij echt af
[ Voor 58% gewijzigd door laurens0619 op 23-12-2020 00:11 ]
CISSP! Drop your encryption keys!

:strip_exif()/f/image/MMgZM7rWKonWaTSvev7n1vio.jpg?f=fotoalbum_large)