Aankoopsadvies: 4K TV voor x budget?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht123
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 25-02-2024
Beste mensen,

Ik ben opzoek naar een 4K tv met minimaal onderstaande specs, extra info zal ik tevens beschrijven.
Ik heb een Philips The One 4*** series gehad waar ik prima tevreden over was, nu ik verhuisd ben en mijn TV verkocht heb zoek ik wat anders, net wat beters.

TV zal worden geplaatst in mijn woonkamer met een kijkafstand van +/ 5 a 6 m.
Ik zit vaak in de hoek van mijn bank, dus een draaibare TV is een must, ik ga hem niet aan de muur hangen.

Ik ben bang dat mijn wensen ik alleen bij een Philips TV aan kom...

Eisen/wensen:
- 4K.
- Ambient light of alternatief? (Ik vind dat een hele fijne "beleving" om naar te kijken).
- 10 bits
- (liefst 100 hz, kijk vaak F1, actie-films maar met 50hz volstaat dat ook).
- minimaal 60" inch tot 65 inch".
*Note: Ik had 58" inch en vond dat net te klein, zag in een review dat draaibare TV van Philips enkel tot 58" kan? Klopt dit?
- HDR
- IPS of PLS paneel

Budget tot 1000,- max.

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Zucht123 Deze tv zoektocht is al een aardig langlopend project aan het worden. Of betreft het 3 tv’s in de afgelopen 15 maanden? ;)

TV kopen voor min. 4m afstand
Welke 55/60" LED vs OLED Philips TV met Ambi. Light kiezen?

Net als de vorige topics geldt ook hier: aankoopadvies dus je topic is verplaatst naar CEA. Lees de vorige topics nog eens door ter inspiratie. Daarnaast zijn er ontelbare soortgelijke topics te vinden in CEA.

[ Voor 13% gewijzigd door S1NN3D op 22-12-2020 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UncleEddy
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:40
Ik ben zelf enorm tevreden met mijn Xiaomi 4S tv. Gekocht via banggood voor slechts €260.