Ik ben mij aan het oriënteren op een TV van het merk Philips i.v.m. de leuke Ambient Light. Ik weet dat er ook andere TV-merken waar je met zo'n "aftermarket" optie ook een "Ambient Light" sfeer kunt geven, maar ik vind het niet echt mooi, tenzij iemand een goede alternatief kent?
Goed, wat zoek ik nu exact? Ik ga de TV gebruiken voor in woonkamer gebruik, ik wil TV kunnen kijken in daglicht als in het donker. Wat kijk ik zoals een beetje? Formule 1 en (actie) films op Netflix.
Ik heb een bloedhekel aan "backlight bleeding" en twijfel dus enorm aan een OLED TV gezien de mooie zwart weergave. Ik weet wel weer dat de meeste OLED TV's hen helderheid weer wat zwakker zijn dan die van LED TV's, (Ja, moderator ik heb mijn huiswerk gedaan dit keer, dus niet mijn topic sluiten s.v.p).
Dit zijn mijn wensen en eisen:
- Budget liefst € 1000 (voor LED) tot max € 1400 (voor OLED).
- Enkel 55/60" inch.
- Moet een voetrest hebben
- OS Android met minimaal versie 9 (tenzij andere OS/ROM).
- Ambien Light (tenzij andere optie mogelijk, dan mag een andere TV merk ook).
Optioneel: Een LED TV met zo'n dicht mogelijk OLED ervaring.
Daarnaast zit ik 4 a 5 meter van de TV en wil ik graag ook een goede hoekweergave kunnen zien gezien mijn hoekbank, maar is niet een vereiste als de TV een draaibare stuk heeft.
Goed, wat zoek ik nu exact? Ik ga de TV gebruiken voor in woonkamer gebruik, ik wil TV kunnen kijken in daglicht als in het donker. Wat kijk ik zoals een beetje? Formule 1 en (actie) films op Netflix.
Ik heb een bloedhekel aan "backlight bleeding" en twijfel dus enorm aan een OLED TV gezien de mooie zwart weergave. Ik weet wel weer dat de meeste OLED TV's hen helderheid weer wat zwakker zijn dan die van LED TV's, (Ja, moderator ik heb mijn huiswerk gedaan dit keer, dus niet mijn topic sluiten s.v.p).
Dit zijn mijn wensen en eisen:
- Budget liefst € 1000 (voor LED) tot max € 1400 (voor OLED).
- Enkel 55/60" inch.
- Moet een voetrest hebben
- OS Android met minimaal versie 9 (tenzij andere OS/ROM).
- Ambien Light (tenzij andere optie mogelijk, dan mag een andere TV merk ook).
Optioneel: Een LED TV met zo'n dicht mogelijk OLED ervaring.
Daarnaast zit ik 4 a 5 meter van de TV en wil ik graag ook een goede hoekweergave kunnen zien gezien mijn hoekbank, maar is niet een vereiste als de TV een draaibare stuk heeft.