Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

desktop aankoopadvies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Nuzda
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10-01-2021
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een nieuwe gaming rig bouwen en wil even zeker weten of de onderdelen die ik gekozen heb wel goed zijn. Ik zou graag wilen weten of ik wel een goeie price betaal, of er clearance problemen zijn , of er mogelijke bottlenecks plaatsvinden etc. De GPU koop ik van Informatique.nl en de rest koop ik allemaal van Megekko.nl.

Wat mag het systeem gaan kosten?
ik richt voor 1400 euro maar ik ben bereid om nog een beetje extra erbij te gooien als het echt nodig is.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst onderaan.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeur zolang ik maar weet dat ik een goed product krijg.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb het liefst dat de setup er netjes en clean uitziet dus wil ik ook weten of mijn gekozen case die criteria volgt niet alleen in verband meet looks maar ook met bijvoorbeeld cable managment.

Ga je overklokken?
Ik weet het nog niet helemaal zeker maar het is een mogelijkheid.

Wat verwacht je van ons?
Feedback over wat ik beter zou kunnen doen met de build. Ik was bijvoorbeeld aan het twijfelen over of ik nou een RTX kaart wil of niet maar omdat het zo moeilijk is om er nu een te scoren heb ik voor nu de RX 5700 XT gekozen.

Build,

GPU: Sapphire RX 5700 XT €519,-
CPU: AMD Ryzen 5 3600 €212,95
MOBO: MSI B450 tomahawk MAX €107,-
PSU: Corsair RM750X €125,90
RAM: Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB €86,90
Opslag: Samsung 970 EVO 500GB €74,-
Opslag: Seagate Barracuda 2TB €52,90
Cooler: NZXT Kraken X63 €134,90
Case: NZXT H510 € 74,90

Totaal: €1388,45

Bedankt voor de hulp!

[ Voor 38% gewijzigd door Nuzda op 22-12-2020 14:42 ]

Alle reacties

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11 23:19
Welkom op Tweakers. Op een 1 of andere manier heb je de vragen weggehaald bij het maken van deze post. Lees eerst eens DAA beleid. Een pricewatch lijstje kun je maken m.b.v. Handleiding Pricewatch. Zie ook het Voorbeeldtopic Desktopaankoopadvies