Hoi allemaal,
Laat ik beginnen met het verklaren dat ik een complete idioot ben wat betreft de jungle van PC-onderdelen (en ook zeker op andere vlakken).
Al jaar en dag koop ik om de zoveel jaar een standaard gamelaptop(tussen de euro 1.000,- en 1.300,-).
Nu is de tijd aangebroken om mij te oriënteren op een volledige game-desktop, alleen heb ik dus geen flauw benul welke onderdelen bij elkaar passen en zorgen voor de beste prestaties.
Het budget voor de pc zelf is euro 1.500,-.
Toetsenbord, monitor en muis vallen buiten het budget.
Ik zou graag voor dit budget een game-pc terugkrijgen met optimale prestaties (zoveel mogelijk bang voor mijn buck).
Het zou top zijn als de nieuwste games op grafisch standje "high" gespeeld kunnnen worden.
Games die ik speel lopen uit één, van LoL tot Cyberpunk.
Oh, ik ben trouwens echt een sucker voor RGB, hoe meer hoe beter.
Zouden jullie als experts mij hierbij willen helpen/adviseren?
Mochten jullie meer info nodig hebben, dan hoor ik het uiteraard graag!
Laat ik beginnen met het verklaren dat ik een complete idioot ben wat betreft de jungle van PC-onderdelen (en ook zeker op andere vlakken).
Al jaar en dag koop ik om de zoveel jaar een standaard gamelaptop(tussen de euro 1.000,- en 1.300,-).
Nu is de tijd aangebroken om mij te oriënteren op een volledige game-desktop, alleen heb ik dus geen flauw benul welke onderdelen bij elkaar passen en zorgen voor de beste prestaties.
Het budget voor de pc zelf is euro 1.500,-.
Toetsenbord, monitor en muis vallen buiten het budget.
Ik zou graag voor dit budget een game-pc terugkrijgen met optimale prestaties (zoveel mogelijk bang voor mijn buck).
Het zou top zijn als de nieuwste games op grafisch standje "high" gespeeld kunnnen worden.
Games die ik speel lopen uit één, van LoL tot Cyberpunk.
Oh, ik ben trouwens echt een sucker voor RGB, hoe meer hoe beter.
Zouden jullie als experts mij hierbij willen helpen/adviseren?
Mochten jullie meer info nodig hebben, dan hoor ik het uiteraard graag!