Ik wil de parkeerplaats voor onze auto's met zonnepanelen overdekken.
De diepte is dan vanwege de afstand garage - perceelsgrens beperkt tot 4.6 a 4.7 m. (zo past de grootste auto er nog net onder.)
De breedte is bij voorkeur tenminste 6 m, maar mag tussen 5.5 en 7.0m varieren.
:fill(white):strip_exif()/f/image/FJmmdMGtEJQwSnzz4kJgKsfg.png?f=user_large)
De huidige panelen van ~1.7x~1.0 m of ~2.1x~1.0 m maken het lastig om een netjes geheel te krijgen. Zelfs als ik minder optimale oplossingen als deze kies:
In het uiterste geval kan ik natuurlijk met opvulstukken gaan werken, maar liever niet.
De panelen hoeven niet de modernste te zijn. Daarnaast kom ik liever niet boven de ~7 kWp uit (ik wil 2x 1 fase omvormer aansluiten, want zo een heb ik nog liggen).
Heeft iemand nog creatieve ideeen?
De diepte is dan vanwege de afstand garage - perceelsgrens beperkt tot 4.6 a 4.7 m. (zo past de grootste auto er nog net onder.)
De breedte is bij voorkeur tenminste 6 m, maar mag tussen 5.5 en 7.0m varieren.
:fill(white):strip_exif()/f/image/FJmmdMGtEJQwSnzz4kJgKsfg.png?f=user_large)
De huidige panelen van ~1.7x~1.0 m of ~2.1x~1.0 m maken het lastig om een netjes geheel te krijgen. Zelfs als ik minder optimale oplossingen als deze kies:
:fill(white):strip_exif()/f/image/lTaHjWV7Q0ie66XfljQElfS3.png?f=user_large)
In het uiterste geval kan ik natuurlijk met opvulstukken gaan werken, maar liever niet.
De panelen hoeven niet de modernste te zijn. Daarnaast kom ik liever niet boven de ~7 kWp uit (ik wil 2x 1 fase omvormer aansluiten, want zo een heb ik nog liggen).
Heeft iemand nog creatieve ideeen?
[ Voor 3% gewijzigd door WackoH op 20-12-2020 12:14 ]