Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Ik kwam eens bij een garage waar onder elke auto 4 kunststof plaatjes lagen, precies om die redenlithoijen schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 20:33:
Ik heb zowel een gevlinderde garagevloer als een gevlinderde zoldervloer. Aan de garagevloer heb ik verder niks gedaan. De vloer is ongetwijfeld wat gevoelig voor vlekken, maar voor mijn garage vind ik dat geen issue, hij is meer dan netjes genoeg naar mijn maatstaven.
De zoldervloer heb ik wel in eenPU coating gezet. Deze bleef namelijk licht stoffen, dit vond ik echt ongewenst. Ondanks dat de vloer niet 100% glad was gevlinderd (op mijn verzoek) merk ik dat de coating niet super houd. Als je er per ongeluk flink op butst met een hard voorwerp wil er wel eens wat af springen. Geen probleem op mijn zolder waar verder geen zwaar verkeer is, maar in een garage kan dit anders liggen. Ik heb de vloer verder niet van te voren geprimeerd of gestraald. Houd er rekening mee dat epoxy, wat echt een mooie en degelijke afwerking is, vaak niet tegen stoffen kan die vrijkomen uit autobanden. Vandaar dat parkeergarages vaak voor een PU coating gaan..
Ik wist het niet toen ik mijn vloer deed, maar ondanks dat er altijd een auto op stond is die gewoon netjes gebleven. Af en toe wel banden sporen, maar die waren gewoon weer weg te halen.
Heb ‘m al vaker gepost, maar was dus deze vloer:
[ Voor 13% gewijzigd door decipherer op 19-12-2020 21:16 ]
De beste ideeën komen als je bezig bent.
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/bJgMfuh7eU2jMShQwIbDQ9AH.jpg?f=fotoalbum_large)