Niet originele Bora Basic filters gebruiken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jessy1604
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 26-03 15:06
Goedemorgen,

Heeft er iemand ervaring met het gebruik van niet originele filters voor de Bora Basic?
Ik vind het prijsverschil wel mega groot! Maar ze moeten wel goed werken natuurlijk. Ik weet niet of ik een link mag plaatsen maar ik had deze op het oog:
https://www.afzuigkapfilt...%20basic&description=true
Heeft iemand hier ervaring mee? En breng je zo de garantie niet in gevaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:12
Dit topic al gevonden: Bora, het einde van de afzuigkap?? Gaat over BORA in algemeen maar daar past deze vraag prima (er staat denk ik ook al wel wat over de filters). Ik heb filters bij Amazon.de besteld die nog wat goedkoper waren dan die uit jouw link. Ondanks de goede reviews ben ik niet overmatig enthousiast. De originele BORA filters doen het een stuk beter op het gebied van het niet verspreiden van etensgeuren door de woning. Het lijkt toch wat gokken te zijn met immitatiefilters want hiervoor had ik een setje dat qua prestaties tussen de originele en mijn huidige immitatiefilters zat. Dat was een prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jessy1604
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 26-03 15:06
Bedankt voor je antwoord! Ik heb het topic gelezen. Dan denk ik dat ik toch maar voor de originele filters ga....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:12
Jessy1604 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:39:
Bedankt voor je antwoord! Ik heb het topic gelezen. Dan denk ik dat ik toch maar voor de originele filters ga....
Mijn geval is natuurlijk wel n=1 en de immitatiefilters op Amazon.de kosten maar iets van 57 euro incl. verzending. Dat is bijna de helft van originele filters in NL (volgens mij zijn ze op Amazon.de ook wat goedkoper).