Google Stadia een jaar later review

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-04 21:28
GR!
In November vorig jaar heeft Tweakers (@Paul Hulsebosch) een review geschreven over Stadia: https://tweakers.net/revi...maar-duur-en-niet-af.html
Nu we ruim een jaar verder zijn en gezien het feit dat het stadia forumgedeelte flink groeit (mede door de actie van Cyberpunk) is het mijns inziens interessant om als techsite te kijken waar Stadia staat tov de next gen consoles en hoe de toekomst er uit kan zien.
Zien jullie t zitten om een vervolg te geven op de november 2019 review met alle updates en ontwikkelingen die stadia heeft ondergaan?

Beste antwoord (via Ht87 op 05-01-2021 13:11)

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-04 10:25

Tweakjur

Redacteur
Ht87 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:30:
Hoi @Tweakjur en @Paul Hulsebosch, vanuit de Tweakers stadia community is er best wat steun zo te zien. Ik kan me voorstellen dat jullie als redactie best werk zat hebben haha, misschien kan onze community ondersteunen in het maken van een review of een stavaza.
Ik zal jullie verder niet blijven spammen hierover hoor, wees gerust ;), maar ben wel erg benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken.
We hebben het gezien en gaan er zeer waarschijnlijk mee aan de slag. We worstelen nog even met de manier waarop. Zoals iemand terecht aangeeft: de ervaringen van mensen die Stadia nu al een jaar gebruiken, zijn meer waard dan wat een redacteur vindt die er even een paar dagen mee aan de slag gaat.

Daarnaast geldt dat sommige tests (zoals latency) nu moeilijker uit te voeren zijn. De test die we bij de review deden, was gebaseerd op videomateriaal waarbij een opname van een button-push inzichtelijk maakte wat de vertraging precies was. Je kunt je voorstellen dat die setup (camera, cameraman) in deze coronatijden niet zomaar gebouwd is. Ook wij hebben te maken met de coronaregels.

Zoals ik het nu zie, denk ik dat het een combinatie zou kunnen worden van een stuk feitelijke info (aanbod aangames, eventueel wat vergelijkingsbeelden met capturing tov PS5/XSX/PC) en wat input vanuit de community bij vragen die meer betrekking hebben op gebruikservaringen. Welke vragen dat zijn ben ik nog niet uit, maar misschien is dat ook wel een vraag an sich. De mensen die hier reageren, zullen (neem ik even aan) veelal tevreden Stadia-gebruikers zijn. Wat zouden jullie gamers die Stadia (nog) niet gebruiken, of het alleen eind 2019 hebben geprobeerd, willen vertellen?

Ik denk dat we hier wel wat van kunnen maken, en 'we' is in dit geval dat niet alleen de redactie, maar ook jullie, de Stadia-community op GoT.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoFlame
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-03 22:01
Ik denk dat het het zeker wel waard is om er opnieuw naar te kijken. Er is een hoop veranderd, meer stabiliteit en de instap is ook een stuk goedkoper. Eigenlijk zelfs gratis want er zijn een aantal gratis games.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:41
Ook andere websites als Techradar (her)ontdekken Stadia. Stadia is inmiddels redelijk volwassen geworden, alsof het van veredelde bèta nu een volwaardig alternatief is voor niet alleen een PS4 of Xbox One, maar zelfs voor een next-gen console of zelfs een behoorlijke game-pc.

Het zou ook interessant zijn om met de opkomst van Stadia te filosoferen over wat we de komende jaren op het gebied van gaming kunnen verwachten. Komt er nog een PS6 of nieuwe Xbox? En blijven we tot in eeuwigheid onze eigen game-pc's upgraden? Of gaan we met een alsmaar sneller en stabieler netwerk op termijn helemaal de cloud in?

Maar eerst maar eens een revisit van Stadia. 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
@Paul Hulsebosch of collega's: mogelijk door alle drukte is deze vraag even ontschoten, vandaar even deze vriendelijke reminder :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Firehawk86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-02 10:09
Ik zou dit ook wel interessant vinden. Is in een jaar veel gebeurd. En nu met de Cyberpunk deal veel nieuwe gebruikers bij gekomen. Stadia loopt echt lekker vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
+1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:24
Dit zou ik ook aanmoedigen. Een jaar geleden werd ik nog niet echt enthousiast over Stadia, maar nu ben ik van plan om mijn dure-game PC weg te doen omdat ik voldoende heb aan Stadia. Zou mooi zijn als Tweakers dit op kan pakken.

[ Voor 5% gewijzigd door Herax10NL op 27-12-2020 10:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:44
Lijkt me inderdaad ook wel interessant, zowel het technische vlak (denk aan bijv, is de latency verbeterd, maakt Google inmiddels de launch belofte van 4K 60FPS waar voor alle games).

Maar ook bijvoorbeeld hoe het gaat in MP games, ik heb stadia nu al een redelijk periode niet meer aangeslingerd, maar ik weet van de eerste paar maand dat bijvoorbeeld Destiny echt drama was qua populatie (destiny krijgt ergens in 2021 cross play op stadia, maar dat is natuurlijk rijkelijk laat). Zijn dat soort zaken inmiddels (flink) verbeterd een heeft Stadia inmiddels een gezond klant bestand zodat je in games een goede matchmaking hebt wanneer van toepassing.

Bij release wat het helaas veelal net niet, mogelijk dat het nu een (veel) betere ervaring is?

[ Voor 6% gewijzigd door Dennism op 28-12-2020 00:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
Ik vond dat de review destijds behoorlijk veel speculaties bevatte, Daardoor leek het bijna een preview.

Je hebt een goede netwerkverbinding nodig, punt. Probeer Stadia dan weet je snel genoeg of je verbinding voldoende is. Het heeft geen nut om een halve review te besteden aan latency en prestaties. Overigens is aan de prestaties van Stadia niets veranderd afgelopen jaar.

Als er een artikel gemaakt wordt dan liever een samenvatting van 'een jaar Stadia' en wat er allemaal gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
Hoi @Tweakjur en @Paul Hulsebosch, vanuit de Tweakers stadia community is er best wat steun zo te zien. Ik kan me voorstellen dat jullie als redactie best werk zat hebben haha, misschien kan onze community ondersteunen in het maken van een review of een stavaza.
Ik zal jullie verder niet blijven spammen hierover hoor, wees gerust ;), maar ben wel erg benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Hebben ze de compressie ook aangepakt? Herinner me RDR² vorig jaar op native 1440p. Manmanman, dat was niet om aan te zien. Alsof je chroma 4.2.0 combineerde met de slechtste post processing anti aliasing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
eL_Jay schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:36:
Hebben ze de compressie ook aangepakt? Herinner me RDR² vorig jaar op native 1440p. Manmanman, dat was niet om aan te zien. Alsof je chroma 4.2.0 combineerde met de slechtste post processing anti aliasing.
Voor deze vragen kun je beter het algemene Stadia topic pakken. (Maar nee, er is technisch niets veranderd sinds toen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik denk dat ze op dit moment vooral vakantie houden, gezien het tussen kerst en oud & nieuw is, en dat ook nog eens na een drukke Q4 ivm de nieuwe consoles en games zoals cyberpunk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
Gropah schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:22:
[...]

Ik denk dat ze op dit moment vooral vakantie houden, gezien het tussen kerst en oud & nieuw is, en dat ook nog eens na een drukke Q4 ivm de nieuwe consoles en games zoals cyberpunk ;)
Ohja, zij hebben natuurlijk ook af en toe wel eens vrij :9 ik wacht het nieuwe jaar nog wel even af, thnx!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
@Paul Hulsebosch

Misschien interessanter om breder te trekken en een round-up te maken van Google Stadia, Geforce Now, Shadow Boost, Steam Stream etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
Ht87 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:10:
GR!
In November vorig jaar heeft Tweakers (@Paul Hulsebosch) een review geschreven over Stadia: https://tweakers.net/revi...maar-duur-en-niet-af.html
Nu we ruim een jaar verder zijn en gezien het feit dat het stadia forumgedeelte flink groeit (mede door de actie van Cyberpunk) is het mijns inziens interessant om als techsite te kijken waar Stadia staat tov de next gen consoles en hoe de toekomst er uit kan zien.
Zien jullie t zitten om een vervolg te geven op de november 2019 review met alle updates en ontwikkelingen die stadia heeft ondergaan?
Nieuwe reactie in Google Stadia een jaar later review
Engadget is Tweakers.net al voor:'Stadia, one year on: Better but still incomplete'

Link: https://www.engadget.com/google-stadia-173003693.html

Ik link het even omdat de redacteuren die insteek van Engadget misschien handig is om van te leren als ze ook met zoiets misschien willen komen nog.

[ Voor 7% gewijzigd door CyberMania op 02-01-2021 19:40 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +10 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
We hebben het gezien en gaan er zeer waarschijnlijk mee aan de slag. We worstelen nog even met de manier waarop. Zoals iemand terecht aangeeft: de ervaringen van mensen die Stadia nu al een jaar gebruiken, zijn meer waard dan wat een redacteur vindt die er even een paar dagen mee aan de slag gaat.

Daarnaast geldt dat sommige tests (zoals latency) nu moeilijker uit te voeren zijn. De test die we bij de review deden, was gebaseerd op videomateriaal waarbij een opname van een button-push inzichtelijk maakte wat de vertraging precies was. Je kunt je voorstellen dat die setup (camera, cameraman) in deze coronatijden niet zomaar gebouwd is. Ook wij hebben te maken met de coronaregels.

Zoals ik het nu zie, denk ik dat het een combinatie zou kunnen worden van een stuk feitelijke info (aanbod aangames, eventueel wat vergelijkingsbeelden met capturing tov PS5/XSX/PC) en wat input vanuit de community bij vragen die meer betrekking hebben op gebruikservaringen. Welke vragen dat zijn ben ik nog niet uit, maar misschien is dat ook wel een vraag an sich. De mensen die hier reageren, zullen (neem ik even aan) veelal tevreden Stadia-gebruikers zijn. Wat zouden jullie gamers die Stadia (nog) niet gebruiken, of het alleen eind 2019 hebben geprobeerd, willen vertellen?

Ik denk dat we hier wel wat van kunnen maken, en 'we' is in dit geval dat niet alleen de redactie, maar ook jullie, de Stadia-community op GoT.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ht87
Tweakjur schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 12:21:
[...]

Toffe reactie, thanks!
Ook leuk idee om in deze tijd de community mee te nemen in het stuk.
Ik zou persoonlijk graag de voordelen voor de casual gamers willen duidelijk maken. Hardcore gamers zullen (denk ik) minder snel stadia gebruiken, maar Just die groep 30-plussers die een gezinnetje gesticht hebben (de zogenaamde "dadia's") en vroeger veel aan gamen deden zijn erg gelukkig met de relatief goedkope instap en voor de prijs hoge performance. Daarnaast het gemak van op meerdere schermen gamen en hoe vloeiend dat tegenwoordig loopt.
Eigenlijk duidelijk maken dat wij geen maffe community zijn, maar gewoon lol hebben met hele toffe technologie.
(Ik heb geen aandelen trouwens haha)
Ook is interessant om een stuk toekomst te bespreken in het stuk, wat doet streaming in gaming de komende 5 a 10 jaar? En zijn de 'stadians' nu niche en wordt wellicht de consolegamer straks de niche groep die local wil kunnen gamen? Ok, misschien beetje door aan het draven, maar ik heb m'n punt gemaakt denk ik :9
Mocht je tzt input nodig hebben,vraag gerust! De stadia community (overal op het web) staat bekend om de open sfeer en gemoedelijkheid dus genoeg mensen die willen helpen denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
[...]

Hun ervaringen zijn zeker zinvol om mee te nemen, maar dat lijkt me ook nogal een bias in je selectie: De mensen die het om wat voor reden niks vinden neem je dan niet mee, want die hebben het niet een jaar volgehouden. Juist een redacteur zou beter in een positie moeten zijn voor een vergelijkend warenonderzoek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:26
@Tweakjur Ik denk dat ook zeker een review of reactie van iemand die het alleen toen gespeeld heeft, dan een jaar niet, en dan nu weer wel zeker veel waarde kan toevoegen aan een artikel. Waarschijnlijk merkt die persoon de verschillen tussen toen en nu het meest. Meer dan iemand die er langzaam in mee gegroeid is.

In ieder geval erg leuk om te lezen dat jullie er wat mee willen gaan doen! Hopelijk sluiten er dan meer mensen aan en groeit Stadia flink. Zodat er sneller meer AAA games te spelen zijn. :D

Ik ben sinds kort ook een Stadiar of zoals in het forum topic een Dadia (alleen dan zonder kind, maar met een puppy) en ik ben hooked. Misschien dat een PS5 er ooit nog gaat komen, maar niet meer zo snel als dat het plan was voordat ik Stadia had.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:07
Ik ben ook zeer enthousiast over Stadia en zou een review Stadia een jaar later zeker waarderen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Oe en vergelijk ook zeker het abbo-model met bijvoorbeeld Amazon Luna, PS Now, GamePass en Nvidia Geforce Now

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-04 15:33
Ik zou daar best aan mee willen werken. Een van de dingen die ik nu het fijnst vind aan Stadia is dat ik op zoveel verschillende plekken kan gamen. Ik stond laatst op een parkeerplaats voor een zwembad, terwijl mijn zoon een zwemtraining had. Ik kon over een wifi hotspot van mijn telefoon en KPN 4G zonder noemenswaardige problemen RDR2 spelen. Een heel enkele keer had ik wat vertraging, maar voor het grootste deel van de tijd draaide het goed op HD en kon ik niet heel veel verschil ontdekken met het gamen thuis.

Er zijn best nog dingen die verbeterd kunnen worden, zoals de manier waarop family sharing geactiveerd wordt, maar de basis doet het. Mensen die nu klagen op fora over problemen met streaming en latency blijken eigenlijk allemaal problemen in hun device/netwerk/internet uplink te hebben die niet aan Stadia liggen. Het is wat dat betreft de ideale verklikker voor als er iets brak is ergens in je setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:54
Count me in voor beantwoorden van vragen vanuit jullie kant, of voor een iets gestructureerde brainstorm om tot ideeën te komen voor het stuk.

Ben Stadia (Pro) gebruiker van het eerste uur en pas sinds december met Stadia controller. Ernaast ook een mid-range PC. Wellicht een interessante combinatie die waarschijnlijk herkenbaar is voor lezers. Vrienden vragen mij ook waarom ik bepaalde games niet voor mijn PC koop maar voor Stadia. PC voor bepaalde multiplayer spellen of strategy games en Stadia voor op de bankhang-spellen (GRID, RDR2) en spellen die een high-end PC eisen (bv. Cyberpunk).

Met mijn verwachting dat nieuwere TV's en/of Google Home Stadia ingebouwd gaan krijgen is de doelgroep potentieel in ieder geval gigantisch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-04 10:42
Raindeer schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:33:
Ik zou daar best aan mee willen werken. Een van de dingen die ik nu het fijnst vind aan Stadia is dat ik op zoveel verschillende plekken kan gamen. Ik stond laatst op een parkeerplaats voor een zwembad, terwijl mijn zoon een zwemtraining had. Ik kon over een wifi hotspot van mijn telefoon en KPN 4G zonder noemenswaardige problemen RDR2 spelen. Een heel enkele keer had ik wat vertraging, maar voor het grootste deel van de tijd draaide het goed op HD en kon ik niet heel veel verschil ontdekken met het gamen thuis.

Er zijn best nog dingen die verbeterd kunnen worden, zoals de manier waarop family sharing geactiveerd wordt, maar de basis doet het. Mensen die nu klagen op fora over problemen met streaming en latency blijken eigenlijk allemaal problemen in hun device/netwerk/internet uplink te hebben die niet aan Stadia liggen. Het is wat dat betreft de ideale verklikker voor als er iets brak is ergens in je setup.
Die laatste zin slaat de spijker op zijn kop; de ervaring op Stadia is zeer afhankelijk van de kwaliteit van je thuis netwerk. De 2,4 GHz band is eigenlijk altijd een no-go, een goedwerkend 5 GHz netwerk of beter nog een kabel is een vereiste om goed te kunnen gamen. Ook gezinsamenstelling kan voor problemen zorgen; als er veel verkeer naast de Stadia stream is kan dit ook voor hickups zorgen.

Verder is de kracht van Stadia, dat het op tal van apparaten en browsers werkt ook wel een valkuil; de beste ervaring geeft toch een bedraad aangesloten CCU met de Stadia controller; op andere apparatuur kan, afhankelijk van het apparaat en de gekozen browser de ervaring sterk onderling verschillen, zelfs op hetzelfde netwerk (ondersteunt de hardware VP9? staat de locatievoorziening uit? draaien er plugins die roet in het eten gooien? is de wifi ontvanger brak? etc, etc, ...). In combinatie met eventuele problemen in het thuisnetwerk kan het lastig zijn om de oorzaak (snel) te vinden en op te lossen.

Hieruit volgen denk ik ook de 'twee kampen', de haters die geen optimaal thuisnetwerk of apparatuur hebben en dus zullen aangeven dat Stadia niet werkt (voor hun) en de fanboys die alles bekabeld hebben en voor wie het super werkt. Ik laat de groep haters die enkel haten door online opinies na te praten hier even buiten beschouwing; deze groep lijkt de laatste maanden ook minder actief te zijn gelukkig.

Als afsluiter, de game librarie die op voorhand als groot nadeel werd genoemd is nu eigenlijk geen issue meer. Die groeit nog met de week en er komen diverse titles bij van AAA titels tot kleinere indie titels. Nog niet alle grote studios hebben iets aangekondigd (ik kijk naar jullie, WB, ik hoop nog steeds op Hogwarts Legacy voor Stadia), maar ik zie de toekomst in ieder geval rooskleurig in.

-- Edit --

Ik ben ook Founder en heb sinds het begin een Pro abonnement. Ik schaar mijzelf onder het fanboy kamp, maar zie ook zeker nog verbetering die doorgevoerd kunnen worden. Ik zou ook graag een item zien over Stada een jaar na de launch en wil hier best aan meewerken door mijn ervaring te delen.

[ Voor 5% gewijzigd door bakkerjangert op 05-01-2021 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22-04 20:11
[...]

Waarom zou je daar een cameraman voor nodig hebben? Statief is toch ook prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
Jasphur schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:32:
Oe en vergelijk ook zeker het abbo-model met bijvoorbeeld Amazon Luna, PS Now, GamePass en Nvidia Geforce Now
PS Now en Gamepass wat mij betreft liever niet: want ik zie het juist als optie voor mensen die nou net geen console hebben (willen) maar wel vanaf de bank willen gamen. De rest is natuurlijk wel interessant vergelijkingsmateriaal idd (GeForce Now e.d.).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 16:00
Jawel, want dan kunnen ze juist de verschillen (in kwaliteit en kwantiteit) meenemen. De Netflix achtige constructie van Game abonnementen tegen goede kwaliteit streaming platforms (GFN / Stadia / Luna). Als valt er op die laatste nog weinig te reviewen in Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
WEBGAMING schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:16:
[...]

Waarom zou je daar een cameraman voor nodig hebben? Statief is toch ook prima?
De cameraman heeft de camera ;) Ik heb thuis wel capturing hardware, maar geen camera's.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-03 17:18
Tweakjur schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:41:
[...]

De cameraman heeft de camera ;) Ik heb thuis wel capturing hardware, maar geen camera's.
Op de frontpage zie ik veel sceptische reacties over inputlag. Voor mij als casual gamer heb ik hier geen last van met Stadia. Gamen op stadia voelt net zo responsive als op de ps5.

Uiteraard is het interessant hoeveel ms verschil er zit tussen een Stadia versie van bijvoorbeeld AC Valhalla en de ps5/xbox versie.

Verder goed om te lezen dat de redactie een vervolg gaat geven aan het verzoek. Stadia is na een jaar echt een beter platform geworden. Uiteraard met nog wat nadelen, maar het laat zien dat streaming van games zeker een toekomst heeft.

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
Top dat er een 'one year later' review gaat komen en dat er zo geluisterd is naar de community!

Een ding: probeer wel het woord 'Dadia' te vermijden, ik vind dat zo mutserig klinken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Ik heb een aantal van jullie inmiddels een DM met een reeks vragen gestuurd. Mocht je die DM niet hebben maar wel graag je ervaringen met Stadia willen delen tbv het artikel, stuur mij dan even een DM of reageer op dit bericht en steek je vinger op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoFlame
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-03 22:01
Tweakjur schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:01:
Ik heb een aantal van jullie inmiddels een DM met een reeks vragen gestuurd. Mocht je die DM niet hebben maar wel graag je ervaringen met Stadia willen delen tbv het artikel, stuur mij dan even een DM of reageer op dit bericht en steek je vinger op. ;)
Ik wil ook wel helpen met wat vragen beantwoorden :) No problemo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Nice! Genoeg experts hier, heel benieuwd naar het artikel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Op zich wel goed dat het artikel op zich laat wachten, geeft het gevoel dat er goed getest wordt :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyberMania
@Tweakjur ik wil even mn complimenten geven dat het echt een mooi diepgaand artikel is geworden en fijn opgeschreven en dank voor het meenemen en vragen naar de community-input. Gezien de leuke discussies onderaan het artikel vinden veel mensen het artikel zeer geslaagd geworden. Top dat het verzoek van topicstarter zo snel is opgepakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:54
CyberMania schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:51:
@Tweakjur ik wil even mn complimenten geven dat het echt een mooi diepgaand artikel is geworden en fijn opgeschreven en dank voor het meenemen en vragen naar de community-input. Gezien de leuke discussies onderaan het artikel vinden veel mensen het artikel zeer geslaagd geworden. Top dat het verzoek van topicstarter zo snel is opgepakt.
Helemaal mee eens!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Thanks allen! Was leuk om te doen! En.... I'm hooked now. Het is ZO easy en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
Tweakjur schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 20:05:
Thanks allen! Was leuk om te doen! En.... I'm hooked now. Het is ZO easy en snel.
Haha dat is helemaal tof! We zien je wel een keer een potje meegamen met de Tweakers community ;)
Pagina: 1