Toon posts:

Google Stadia een jaar later review

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Ht87
  • Registratie: oktober 2018
  • Nu online
GR!
In November vorig jaar heeft Tweakers (@Paul Hulsebosch) een review geschreven over Stadia: https://tweakers.net/revi...maar-duur-en-niet-af.html
Nu we ruim een jaar verder zijn en gezien het feit dat het stadia forumgedeelte flink groeit (mede door de actie van Cyberpunk) is het mijns inziens interessant om als techsite te kijken waar Stadia staat tov de next gen consoles en hoe de toekomst er uit kan zien.
Zien jullie t zitten om een vervolg te geven op de november 2019 review met alle updates en ontwikkelingen die stadia heeft ondergaan?

Beste antwoord (via Ht87 op 05-01-2021 13:11)

• Tweakjur
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 25-10 23:23

Tweakjur

Redacteur
Ht87 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:30:
Hoi @Tweakjur en @Paul Hulsebosch, vanuit de Tweakers stadia community is er best wat steun zo te zien. Ik kan me voorstellen dat jullie als redactie best werk zat hebben haha, misschien kan onze community ondersteunen in het maken van een review of een stavaza.
Ik zal jullie verder niet blijven spammen hierover hoor, wees gerust ;), maar ben wel erg benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken.
We hebben het gezien en gaan er zeer waarschijnlijk mee aan de slag. We worstelen nog even met de manier waarop. Zoals iemand terecht aangeeft: de ervaringen van mensen die Stadia nu al een jaar gebruiken, zijn meer waard dan wat een redacteur vindt die er even een paar dagen mee aan de slag gaat.

Daarnaast geldt dat sommige tests (zoals latency) nu moeilijker uit te voeren zijn. De test die we bij de review deden, was gebaseerd op videomateriaal waarbij een opname van een button-push inzichtelijk maakte wat de vertraging precies was. Je kunt je voorstellen dat die setup (camera, cameraman) in deze coronatijden niet zomaar gebouwd is. Ook wij hebben te maken met de coronaregels.

Zoals ik het nu zie, denk ik dat het een combinatie zou kunnen worden van een stuk feitelijke info (aanbod aangames, eventueel wat vergelijkingsbeelden met capturing tov PS5/XSX/PC) en wat input vanuit de community bij vragen die meer betrekking hebben op gebruikservaringen. Welke vragen dat zijn ben ik nog niet uit, maar misschien is dat ook wel een vraag an sich. De mensen die hier reageren, zullen (neem ik even aan) veelal tevreden Stadia-gebruikers zijn. Wat zouden jullie gamers die Stadia (nog) niet gebruiken, of het alleen eind 2019 hebben geprobeerd, willen vertellen?

Ik denk dat we hier wel wat van kunnen maken, en 'we' is in dit geval dat niet alleen de redactie, maar ook jullie, de Stadia-community op GoT.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Alle reacties

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee