Paypal onmogelijk om in de rekening te komen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.063 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lvrennes
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-10-2021
Mijn vraag:

Hoe los ik mijn probleem (zelf) op? Mijn telefoon werd "gerepareerd" by BelSimpel. Wat hun reparatie service doet is je toestel vervangen. Ik was alles kwijt, en kreeg een nieuwe telefoon. Gevolg is dat ik mijn paypal niet meer kan inloggen, door de ingestelde 2-stapsverificatie. De klantenservice is niet telefonisch bereikbaar door COVID. Het forum en email berichten kan je uitsluitend sturen als je kan inloggen. Als je aangeeft dat niet kan inloggen bied Paypal als enige optie om je wachtwoord te veranderen. Vervolgens blijft de 2-stapsverificatie aan. Dus je kan niet inloggen, en alles wat je kan doen om dit aan te passen vereist " inloggen" .

Een nieuw account aanmaken vereist een uniek 06 nummer. Want het vorige is gekoppeld aan het account waar ik niet inkan. Ik heb slechts 1 mobiel nummer.

Heeft iemand nog een idee, zonder dat ik de klantenservice via iemand anders zijn mobiel kan bereiken door een nieuw account aan te maken?

...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:59

DataGhost

iPL dev

https://www.paypal-commun...uthenticator/td-p/2128895
Ik kan hier alle stappen doorlopen, geen idee of de chat echt werkt, die heb ik weer weggeklikt. Verder altijd backups maken van je telefoon en vooral 2FA-dingen. Het is niet de schuld van Belsimpel dat je er nu niet meer in kan. Als je telefoon gestolen was of in de gracht gevallen kon je er ook niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit is meer een onderwerp voor PFSL dan voor SF. Daarom verplaats ik het topic ook die kant op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-05 12:13

Ardana

Moderator General Chat

Mens

En over Paypall en hun bereikbaarheidsproblemen loopt al een topic, daarom gaat deze dicht. Paypal is volstrekt onbereikbaar

Verbied conversiepraktijken tegen LHBTQIA+-mensen, teken de petitie!

Dit topic is gesloten.