Hi. Ik heb al een hele poos een prime abonnement bij amazon.de . Nu er ook amazon.nl is probeert amazon me continue over te halen om naar amazon.nl te verhuizen. Als ik gepusht wordt begin ik argwanend te worden. Ik heb het idee dat de prijzen bij amazon.de lager liggen (kan door het lagere BTW tarief liggen) en dat het aanbod groter is. Wat is wijsheid? Overgaan of lekker bij de oosterburen blijven?
Vraag
Beste antwoord (via pandit op 09-12-2020 16:37)
Er is een heel topic over: ehtweak in "Amazon Prime in Nederland"
Alle reacties
Amazon.de heeft nu nog stuk groter aanbod, prijs verschil is niet gigantisch, want dat verschil krijg je er gewoon bij gerekend zodra je zendadres invult.
Wel is hun tv aanbod ook groter - dus als je prime gebruikt om series te kijken zou ik bij .de blijven.
Daartegenover staat dat er steeds meer amazon.de producten komen die niet naar NL verzonden worden. Die wil je normaal gesproken liever niet in je zoekresultaten tegenkomen, want is alleen maar irritant.
Wel is hun tv aanbod ook groter - dus als je prime gebruikt om series te kijken zou ik bij .de blijven.
Daartegenover staat dat er steeds meer amazon.de producten komen die niet naar NL verzonden worden. Die wil je normaal gesproken liever niet in je zoekresultaten tegenkomen, want is alleen maar irritant.
Er is een heel topic over: ehtweak in "Amazon Prime in Nederland"
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.