Toon posts:

Sidewinder 3d pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Las net in de search dat ik mijn Sidewinder 3d Pro (nog) niet kan gebruiken op een 133mhz mobo. Ik heb een MSI K7T Turbo bordje en ben dus lekker het zaadje. De topic die ik las was van begin juni. Is er immiddels wel een oplossing? Bij microsoft kon ik niets vinden (gek he?)

Verwijderd

Topicstarter
kennelijk niemand geeikel met deze pretstok?

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
De sidewinder 3d pro wordt al een aantal jaren niet meer gefabriceerd. Best jammer want naar mijn mening is dat het beste product dat microsoft ooit gemaakt heeft, het was namelijk de ultieme descent-stick..

Maar goed dat kan dus een reden zijn van het ontbreken van verdere support?

Verwijderd

Topicstarter
zeker een hele fijne pretstok. Baal ook als een stekker dat ik hem niet meer kan gebruiken op mijn main system. Nog wel op een andere bak maar daar hangt slechts een 14" kijkglas aan.
[offtopic]
Microzacht software zou dezelfde kwaliteit als microzacht hardware moeten leveren. Dan waren de BSOD- tjes misschien eens verleden tijd....
[Offtopic]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 19:07
Op maandag 13 augustus 2001 11:54 schreef Mauritz het volgende:

[offtopic]
Microzacht software zou dezelfde kwaliteit als microzacht hardware moeten leveren. Dan waren de BSOD- tjes misschien eens verleden tijd....
[Offtopic]
tja die BSODjes liggen meestal aan de persoon die erachter zit omdat deze zijn systeem niet softwarematig kan tweaken.

Verwijderd

Jup... Jongens die k(n)aap heeft zeker gelijk.
Ik heb het ook "geleerd" dankzij de tweakers... Nu vrij weinig last van BSOD'tjes op het moment.

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

waarom zou die stick het ineens niet meer doen als het 133mhz wordt?

heeft het met stroom te maken ofzo?

helpt het misschien om een midi->usb plugje te gebruiken?

Die ga ik eens ff lenen van iemand, hopen dat het dan wel werkt...

www.nintendocasemods.com

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-08 14:07

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar bij mij is het inmiddels opgelost...
Ik de patch voor de sidewinder pro geinstalleerd en nu loopt hij weer als een tierelier...... :)

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

Topicstarter
de patch heeft bij mij niet geholpen....

• DutchPlayer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11-2025
Ik heb een Sidewinder Gamepad en hetzelfde probleem maar bij mij mocht de patch ook niet helpen.

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

Pagina: 1