Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nieuwste games op ultra/high spelen op 2K resolutie
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet veel meer dan dit bedrag wat ik nu heb ong 2800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem de MSI GAMING TRIO 3080 mee (had deze eerder gekocht maar nog geen pc erom heen)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vindt msi heel prettig
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen
Ga je overklokken?
Ja wil de CPU en GPU overclocken
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Wat ik verwacht is of ik voor dit geld de juiste build hebt zoals past het allemaal is het allemaal compatible en ga ik voor dit bedrag eruit halen wat er uit tehalen valt
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nieuwste games op ultra/high spelen op 2K resolutie
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet veel meer dan dit bedrag wat ik nu heb ong 2800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem de MSI GAMING TRIO 3080 mee (had deze eerder gekocht maar nog geen pc erom heen)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vindt msi heel prettig
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen
Ga je overklokken?
Ja wil de CPU en GPU overclocken
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Wat ik verwacht is of ik voor dit geld de juiste build hebt zoals past het allemaal is het allemaal compatible en ga ik voor dit bedrag eruit halen wat er uit tehalen valt
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i9-10900K Boxed | € 537,78 | € 537,78 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG Z490 Tomahawk | € 185,- | € 185,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 2 | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Ventilatoren | Arctic P12 PWM PST Zwart/Transparant, 120mm | € 8,20 | € 8,20 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K16G36C16U4B | € 186,92 | € 186,92 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 750W | € 155,40 | € 155,40 |
| 2 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,- | € 210,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 870 QVO 4TB | € 388,- | € 388,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.822,15 | ||
[ Voor 44% gewijzigd door dkfd3vil op 05-12-2020 17:35 ]