Commentaar van de pagina voor mij, op volgorde dus sommige komen een paar keer voorbij.
@
wisselwerking
Beide erg mooie foto's! Bij de eerste vind ik de blauwe en oranje kleuren een mooi contrast geven. Bij de tweede vind ik vooral naast de steiger veel toevoeging geven aan de foto. Meestal vind ik dat wat saaie foto's maar door de vormen en kleur maakt het deze wat spannender zonder af te leiden.
@
_jero_813
Mooi om te zien hoe het water alles inpakt en mooie structuren maken. De tweede was misschien wat sprekender geweest als je een stapje naar rechts had gedaan. Nummer 3 vind ik de beste.
@
Tomas_
De eerste en vind ik het beste, gevolgd door de tweede. De laatste had je denk ik wat sterker kunnen maken door de buik van de andere koe eraf te knippen.
@
Sjaak_Afhaak
Hier hou ik wel van!! Heb je zwart-wit geprobeerd en dan het contrast opgevoerd? Eventueel met nevel verwijderen (als je Lr gebruikt)
@
wisselwerking Ook mooi
@
ehtweak Mooi winterkiekjes. De laatste had ik denk ik wat hoger genomen zodat het riet niet voor de mensen en boot zo zitten. Nu zit het in de weg.
@
Maikel86 Leuk doorkijkje, maar door het vieze ijs om de rand maakt het er niet mooier op.
@
ehtweak De eerste bewerking vind ik het sterkst. Het maakt het abstracter. Het blauwe vind ik afleiden in de kleurenversie.
@
jd1987 Mooi plaat. Als ik het groot bekijk en wat inzoom en linksonder eraf "knip", dan is die denk ik sterker.
@
lasharor Een keer wat anders

. Kijkt lekker weg.
@
Walker78 Je foto is tegenstrijdig. De sloot leidt je ogen naar de achterkant van de foto, maar je onderwerp staat ervoor.
@
sys64738 Belichting op orde. Ik twijfel of ik links er rechtsaf moet slaan
@
Karel V Goed gezien! Je eigen commentaar beschrijft het al goed.
@
Sjaak_Afhaak Hij lijkt niet zo scherp, maar ik kan hem niet groot bekijken.
@
Deathchant Nummer 5 is de beste van het stel. Je vergelijking met de herfst is episch
@
Sakete Je foto's missen een onderwerp en de kleuren vind ik niet zo.
@
ehtweak Topper! Erg mooi. Het natuurfenomeen, de kleuren en hoe de boog en het pas naar hetzelfde punt leiden.
Zelf actief geweest tijden het winterweer met zowel schaatsen en wandelen.en daarvan hieronder wat foto's naast twee Testcases die ik gepost heb. Meestal probeer ik opportunistisch te werk te gaan en maak wat we mooi lijkt. Zodoende drie onderwerpen.
Abstract
1.
20210212-DSC08332 by
Roger Wilco, on Flickr
2.
20210213-DSC08364 by
Roger Wilco, on Flickr
Landschp
3.
20210212-DSC08251 by
Roger Wilco, on Flickr
4.