nvm, sterf allemaal maar
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2020 00:11 ]
1
2
3
4
5
6
7
| div[data-owner-id="1234"] { opacity: 0.1; } div[data-owner-id="1234"]:hover { opacity: 1; } |
Soms, heel soms, wil je de post toch kunnen zienVerwijderd schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 00:59:
[...]
Thanks, slim gevonden!
*edit: ik ga voor de hardcore variant
code:
1 2 3 div[data-owner-id="<id>"] { display: none; }
Ik sluit mij aan bij @TERW_DAN dat je vreemde situatie kan krijgen op het forum of bij reacties, discussies niet kunnen volgen of dubbele posts zijn daar een paar bijvoorbeelden bij.TERW_DAN schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 00:44:
Het bestaat niet omdat je als je mensen gaat negeren/muten je hele rare discussies gaat krijgen, als je daar mensen tussenuitplukt.
Wrong:Verwijderd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:04:
@boenkeijer maar dat is alleen een 'probleem' voor degene die blokt, right!
Als jij reacties niet meer ziet doordat je de user blokt, ga jij misschien een reactie typen die er al staat, maar die jij niet ziet.boenkeijer schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:44:
... of dubbele posts zijn daar een paar bijvoorbeelden bij.
Alles kan stuk.
De mensen die je zou willen blokken, zijn doorgaans niet de mensen met wie je vaak een mening deeltremco_k schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:38:
[...]
Wrong:![]()
[...]
Als jij reacties niet meer ziet doordat je de user blokt, ga jij misschien een reactie typen die er al staat, maar die jij niet ziet.
Cunning linguist.
Voordelen voor jou, nadelen voor de community.Verwijderd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:41:
hmja, dat lijkt me relatief een non-issue vergeleken, tov. de voordelen die het heeft.
oke, dat is subjectief, natuurlijk, maar ik zou zeggen, misschien een onderzoekje/poll waardig wat anderen daar van vinden?
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Beetje het probleem van de tijd. Ben je het niet met iemand eens of heb je "last" van andere meningen dan moet het maar weg en kunnen we lekker in de eigen bubbel waar iedereen het eens is met jou.Biografie
Ik heb een schijthekel aan wat deze site is geworden
Of jijVerwijderd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:10:
Misschien ben jij het probleem. Ik geef het op.
[ Voor 50% gewijzigd door jack zomer op 10-12-2020 00:21 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
kanker.jack zomer schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:18:
Volwassen, erg volwassen.. is je moeder trots op je? @Verwijderd
Is er iets waarmee je zit en over wilt praten?Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:19:
[h1]KANKER[/h1]
dubbel werkt niet. ban me dan kutmods, schiet op godverdomme
[ Voor 5% gewijzigd door jack zomer op 10-12-2020 00:28 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Iets met de tijd, waarop mogelijk veel mensen al slapen, bijvoorbeeld.RoaDHouse schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:36:
Lekker allemaal, en ik een ban krijgen voor iets wat 1000x minder provocerend is dan deze onzin.
Nou, een verrassing denk ik wel.elke dag weer een nieuwe verassing.
mijn r deed het even nietCH4OS schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:38:
[...]
Iets met de tijd, waarop mogelijk veel mensen al slapen, bijvoorbeeld.
[...]
Nou, een verrassing denk ik wel.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq